توزیع بیش از 900 تن پرتقال و سیب در استان سمنان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان گفت: طی ایام عید نوروز در این استان 975 تن پرتقال و سیب توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسعود طاهریان مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان با بیان اینکه توزیع میوه شب عید از روز ۲۴ اسفند ماه در استان سمنان آغاز شد، گفت: بر اساس سیاست‌های تنظیم بازار کالاهای اساسی استان سمنان، برای ایام عید امسال در مجموع ۷۷۵ تن پرتقال و ۲۹۷ تن سیب (زرد و قرمز) تأمین شد.

وی از توزیع ۶۷۸ تن از پرتقال در سطح استان سمنان خبر داد و گفت : ۹۷ تن مازاد پرتقال نیز با توافق وزارتخانه به استان اصفهان ارسال شد.

طاهریان تصریح کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته از نظر تأمین میوه شب عید هیچ مشکلی در استان سمنان وجود نداشت.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به میزان توزیع سیب در ایام شب عید در استان سمنان اشاره کرد و گفت: تا امروز ۲۶۲ تن سیب در استان توزیع شده و ۳۵ تن دیگر نیز در حال توزیع است.

توزیع ۲۳۱ تن تخم مرغ در استان سمنان

وی با بیان اینکه در ایام عید نیز توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب در استان سمنان انجام شد از توزیع ۲۳۱ تن تخم مرغ از اوایل بهمن ماه سال گذشته تا پایان تعطیلات سال جاری در سطح استان سمنان خبر داد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به میزان تخم مرغ توزیعی در استان گفت: حدود ۱۷۲ تن آن در استان تأمین و ۵۹ تن ان نیز وارداتی بود که با قیمت شانه‌ای ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان توزیع شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت تخم‌مرغ به روال عادی بازگشته است گفت : در حال حاضر تخم‌مرغ کیلویی شش هزار تومان در استان عرضه می‌شود.

انتهای پیام / ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار