تبریز میزبان مسابقات بین‌المللی والیبال نشسته

مدیر کل ورزش و ورزش جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: مسابقات بین‌المللی والیبال نشسته تبریز با حضور تیم‌های مطرح جهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و ورزش جوانان آذربایجان‌شرقی در نشست مطبوعاتی مسابقات بین‌المللی والیبال نشسته تبریز گفت: 5 تیم برتر والیبال نشسته جهان در مسابقات بین‌المللی تبریز حضور داشته و روز 28 فروردین به تبریز وارد می‌شوند که شامل آلمان، اکراین، امریکا، روسیه و بوسنی هستند که در کنار تیم ملی ایران در این مسابقات رقابت خواهند کرد که این مسابقات در راستای رویداد 2018 تبریز محسوب می شود.

وی گفت: سالن صدرا سالن استاندارد مسابقات است که نور این سالن هم تقویت شده و مشکلی در این مورد وجود ندارد و محل تمرین تیم‌های نیز هم سالن خاوران است.

بهتاج گفت: روز 29 فروردین جلسه فنی مسابقات برگزار و این رقابت‌ها از تاریخ 30 فروردین آغاز می‌شود و در بحث پوشش تلویزیونی تلاش‌هایی صورت گرفته تا این مسابقات به صورت زنده از شبکه 3 سیما پخش گردد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود: برای برگزاری مسابقات از آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کمک خواهیم گرفت و شرایط فراهم کردیم تا کودکان معلول برای تماشای مسابقات در سالن حضور داشته باشند تا به خوبی متوجه شوند که معلولیت محدودیت نیست.

وی تصریح کرد: مسابقات افتتاحیه نخواهیم داشت، اما در تلاش هستیم یک اختتامیه باشکوه برای این مسابقات با حضور وزیر ورزش و مسوولان دیگر کشوری و استانی برگزار نماییم.

بهتاج افزود: جایزه نقدی این مسابقات 30 هزار دلار است که 22 هزار دلار به تیم‌های اول تا سوم تعلق گرفته و بقیه جایزه بخش‌های انفرادی است.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری  مسابقات بین‌المللی والیبال نشسته

برچسب ها: والیبال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.