بازگشت احتمالی موراتا به یوونتوس

آلوارو موراتا ملی پوش اسپانیایی تیم فوتبال چلسی احتمالا در نقل و انتقالات تابستان دوباره راهی تورین شود تا برای یوونتوس بازی کند.

بازگشت احتمالی موراتا به یوونتوسبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از «اسکای اسپورت»، مدیران باشگاه یوونتوس 2 سال پس از جدایی  آلوارو موراتا از یوونتوس ،بار دیگر قصد دارند که این بازیکن اسپانیایی را به خدمت بگیرند.

 مهاجم پیشین تیم یوونتوس که این روز ها برای آبی های لندن بازی می کند احتمالا تیم چلسی را برای بازی دوباره در یوونتوس ترک کند بر اساس شنیده ها این اتفاق پس از  پایان  همکاری  آنتونیو کونته و چلسی  رخ خواهد داد.

این بازیکن از سال 2014 تا 2016 در یوونتوس حضور داشت اما به دلیل قرار دادی که با تیم رئال مادرید داشت مجبور شد در جمع کهکشانی ها به فوتبال خود ادامه دهد البته این حضور خیلی طولانی نبود و موراتا در ابتدای فصل به چلسی پیوست .

او زمانی که در یوونتوس حضور داشت   قهرمانی جام حذفی ایتالیا و سری آ را تجربه  کرده بود و حالا احتمالا برای بازگشتش دستمزد بیشتری دریافت کند. موراتا  هم اکنون  در تیم چلسی مبلغ 8 میلیون یورو در سال دریافت می کند.تیم یونتوس تاکنون بیشترین مبلغی را که به عنوان دستمزد پرداخت کرده است  هفت  و نیم میلیون یورو بوده است و احتمالا مجبور است برای موراتا هزینه بیشتری پرداخت کند.

انتهای پیام/

احتمال بازگشت موراتا بعد از اتمام قرار داد کونته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار