افزایش 8 درصدی مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی از افزایش بیش از 8 درصدی مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی در استان خبر داد.

مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛از توزیع بیش از بیست و سه میلیون لیتر بنزین  در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت:این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد هشت درصدی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه از بیست و هشتم اسفند ماه سال پیش تا چهاردهم فروردین ماه امسال مقدار دو میلیون و هشتصد و هفتاد هزار متر مکعب گاز سی ان جی توزیع  شده است،افزود:این میزان نسبت به سال گذشته بیش از پنج درصد افزایش نشان می دهد.

مردانی گفت:با اقدامات و تمهیدات به عمل آمده در قبل از آغاز مسافرت های نوروزی تمامی هشتاد باب جایگاه عرضه بنزین،نفت،گاز و بیست و چهار باب جایگاه عرضه سی  ان جی استان در شرایط مطلوب و آمادگی کامل به مسافرین نوروزی خدمات ارائه نمودند و در این خصوص با هیچگونه مشکلی مواجه نشده ایم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اشاره به خدمات شبانه روزی و بدون وقفه تمامی جایگاه ها در ایام تعطیلات نوروزی افزود:بازدیدهای مستمر کارشناسان و تیم های نظارتی شرکت و همکاری شرکت های حمل و نقل مواد سوختنی با ناوگان نفت بری مشتمل بر 220 نفتکش،تأمین و توزیع سوخت موردنیاز مسافرین را فراهم ساخته و با ذخیره سازی مناسب فرآورده هیچ مشکلی مشاهده نشده است.

انتهای پیام/غ

رشد 8 درصدی مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی در استان خراسان جنوبی

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.