افزایش آمار قربانیان چاقوکشی در انگلیس

آمار‌های رسمی نشان می‌دهد تعداد افراد زیر ۱۶ سال در انگلیس که قربانی حمله با سلاح سرد می‌شوند، در ۵ سال گذشته به شدت افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از ایندیپندنت، به تازگی گزارش شده است تعداد افراد زیر 16 سال در انگلیس که قربانی حمله با سلاح سرد می‌شوند در 5 سال گذشته بیش از 60 درصد افزایش داشته است.

آمارهای سازمان سرویس سلامت همگانی (ان اچ اس) نشان می دهد که بین سالهای 2011 تا 2012 و 2016 تا 2017، تعداد افراد بین 10 تا 16 سالی که قربانی حمله با چاقو در انگلیس می‌شوند، با 63 درصد افزایش همراه بوده است. این رقم تقریبا 4 برابر رشد جمعیت در این کشور است.

داده های این سازمان همچنین نشان می دهد در سال‌های 2016 تا 2017، 285 نوجوان زیر 17 سال برای درمان جراحت ناشی از یک شی تیز به بیمارستان منتقل شده اند. این در حالی است که در سال‌های 2012 تا 2013، تعداد این افراد 175 نفر بود.

بیشتر افرادی که به این دلیل به بیمارستان منتقل شده اند افراد 15 ساله بودند. تعداد افراد 15 ساله ای که به خاطر جراحت های ناشی از سلاح سرد به بیمارستان منتقل شده اند از سال 2012 تاکنون 85 درصد افزایش داشته است و از تعداد 52 نفر در سال 2012 هم اکنون به 96 نفر رسیده است.

تام ایساک که از حامیان قربانیان اینگونه حملات با سلاح سرد در جنوب لندن است، اعلام کرد: همچنان شاهد کاهش سن جوانانی هستیم که برای درمان جراحت های ناشی از چاقوکشی به بیمارستان ها منتقل می شوند.

یکی از کارکنان بیمارستان «اس تی توماس» اعلام کرد سال 2018 – همانطور که از آغازش پیداست-- باید شلوغ ترین سال برای مراجعه چنین بیمارانی باشد. از دو سال پیش، سن افرادی که برای جراحات ناشی از سلاح سرد به بیمارستان منتقل می شدند، 17 سال بود. اما اکنون سن آنها به 15 سال کاهش یافته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که از ابتدای سال 2018 تاکنون بیش از 50 فقره قتل مرتبط با سلاح سرد در لندن رخ داده است.

یک کارشناس اعلام کرد: سن افرادی که دچار اینگونه خشونت ها می شوند، کاهش یافته است زیرا آنها به خاطر پیشرفت فناوری، باهوش تر شده اند و به خشونت هایی که در اطرافشان رخ می دهد، سریعتر واکنش نشان می دهند. برخی از این کودکان در خانه هایی زندگی می کنند که یکی از اقوام آنها قربانی اقدامات خشونت آمیز شده است و هیچ گروه یا ارگانی از آنها حمایت نکرده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که هفته گذشته 5 نوجوان که یکی از آنها فقط 13 سال داشت، در حوادث چاقوکشی در بخش‌های مختلف لندن کشته شدند. پس از آن، تظاهرات گسترده ای برای پایان دادن به اینگونه خشونت ها در انگلیس برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار