معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد ایلام معرفی شد

با حکم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، مهندس علی نوری به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی و فن آوری واحد ایلام منصوب شد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد ایلام معرفی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  محمد میرزایی حیدری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در این  آیین گفت: برای رسیدن به اهداف و برنامه های جدید در دانشگاه نیازمند تغییر و تحول هستیم و باید افرادی جدید با ایده ها ی جدید و انرژی بیشتر سکاندار مسئولیت ها شوند.

وی با قدردانی از زحمان معاون سابق پژوهش و فن آوری واحد ایلام تاکید کرد: خدمات و تلاش های خوبی در سال های گذشت در حوزه پژوهشی صورت گرفته است و تغیر و تحول صورت گرفته در راستای افزایش راندمان کاری و پویایی بیشتر در مجموعه است.

حیدری تصریح کرد: معاون پژوهش و فن آوری جدید واحد دارای سوابق ارزنده ای در حوزه پژوهشی با کوله باری از تجربه هستند و ایشان با تدوین برنامه زمان بندی مشخص در صدد ایجاد تحول در این حوزه است.

وی افزود: تحقیق و پژوهش و کمک به توسعه استان از وظایف مهم دانشگاه ها است و قطعا حمایت از کالای ایرانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در اولویت کاری قرار دارد و این دانشگاه با تولیدات علمی ، تربیت نیروی متعهد و متخصص مورد نیاز کشور نقش بی بدیلی در ارتقای کیفیت کالای ایرانی و رونق بازار داخلی دارند.

در این جلسه همچنین با اهدای لوح تقدیر از خدمات چند ساله دکتر صفا فرخی مدیرکل برنامه ریزی واحد ایلام تقدیر شد.

 

انتهای پیام/ه

 

انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.