اعزام بیش از یک هزار و 200 نفر به اردوهای جهادی

در نوروز امسال، 50 گروه جهادی در قالب بیش از یک هزار و 200 نفر به اردوهای جهادی اعزام شدند.

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به رسالت بسیج سازندگی اظهار داشت:  همه ساله در ایام نوروز و تابستان با تعداد زیادی از مشتاقان خدمت‌رسان از جمله دانش‌آموز، دانشجو، طلبه و بسیجیان محلات مواجه هستیم.

احسان‌الله رضاپور  با بیان اینکه در نوروز امسال، 50 گروه جهادی در قالب بیش  از یک هزار و 200 نفر به اردوهای جهادی اعزام شدند، بیان کرد: در حال شناسایی نقاط هدف هستیم تا در صورت داشتن شرایط، به آبادانی آنها در یک بازه زمانی 3 تا 5 ساله همت گماریم.

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه اردوهای جهادی از بیستم اسفند 96 آغاز شد، گفت: این طرح تا بیستم فروردینسال جاری در مناطق محروم ادامه داشت.

وی خاطرنشان کرد: امسال مقصد و هدف  اردوهای جهادی، اعزام به کرمانشاه برای کمک به زلزله زدگان و رسیدگی به امور آنان بود.

رضاپور ادامه داد: خدمت رسانی در قالب اردوهای جهادی در داخل استان اصفهان نیز در مناطقی از جمله  فریدون‌شهر و پشتکوه فریدون‌شهر پیگیری شد.

وی گفت: نیروهای خدمت‌رسان اردوهای جهادی در خارج از استان مانند ایلام، تویسرکان، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و  چهارمحال بختیاری نیز در قالب اردوهای فرهنگی، عمرانی، بهداشتی وخدمت رسانی اعزام شدند.

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه مقدماتی فراهم شده که بر اساس آن سیاست جغرافیایی هدف، مناطقی شناسایی شود، بیان کرد: در این طرح جغرافیای هدف را تحت پوشش قرار می‌دهند.

 وی افزود: در این طرح اردوهای جهادی به ایام نوروز و تابستان خلاصه نمی‌شود و با شناسایی نقاط هدف و داشتن معیارها و شرایط مورد نظر بسیج سازندگی به آن روستاها ورود پیدا می‌کنند و از صفر تا صد روستا را در یک بازه زمانی 3 تا 5 سال آباد می‌کنند و پس از پایان به نقطه دیگری برای خدمت‌رسانی و آبادانی می‌روند.

 

انتهای پیام/م

 

اعزام گروههای جهادی از اصفهان به مناطق مختلف کشور

برچسب ها: سپاه ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد سیستان
۲۲:۲۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
روستای مهدی آباد برخوار بین شهر حبیب آباد و روستای ورتون هم جاده خاکی دارد آسفالت نیست و هم حسینیه و مسجد ندارد