مناقصه مجدد سد گرین نهاوند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: سد گرین نهاوند دوباره امسال به مناقصه گذاشته می شود.

مناقصه مجدد سد گرین نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن بهرام نیا، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی  افزود: پیمانکار قبلی پروژه سد گرین نهاوند به علت برخی کوتاهی‌ها خلع ید شد و این سد مجددا در سال ۹۷ به مناقصه گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای انتخاب پیمانکار جدید برای پروژه سد گرین آگهی مناقصه زده شده است  ادامه داد:  قول داده‌اند که به‌زودی پیمانکار جدید برای این پروژه انتخاب شود و کار این پروژه را آغاز کنند و استاندار نیز در این زمینه پیگیری‌های زیادی داشته‌اند که جای تشکر دارد.

وی اظهار داشت: 30 سد در کشور به علت کمبود آب از چرخه اجرایی خارج شدند که با تلاش زیادی که انجام دادیم از این تعداد تنها سدی را که توانستیم به چرخه اجرایی برگردانیم سد گرین نهاوند بود که سال گذشته پیمانکار این پروژه انتخاب شد و شروع به‌کار کرد.

بهرام‌نیا یاد آور شد: اما به دلیل این‌که کار این پروژه به کندی  پیش می‌رفت و همچنین به علت برخی کوتاهی‌ها این پیمانکار خلع ید شد و در حال حاضر برای شروع به کار مجدد این پروژه منتظر انتخاب پیمانکار جدید هستیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تخصیص 8 میلیارد تومان اعتبار ملی برای محور نهاوند_آورزمان و سه راهی کنگاور ادامه داد: پروژه محور نهاوند_آورزمان_ملایر سال گذشته در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفت و‌ با تلاش‌هایی که در این زمینه انجام داده شد توانستیم  مجموعا هشت میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه و پروژه محور نهاوند_سه راهی کنگاور  تامین کنیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون  دولت 6 هزار پروژه ملی و حدود 50 هزار پروژه ملی استانی دارد بیان کرد:  اگر بخواهد این پروژه‌ها را به سرانجام برساند حدود 30 سال طول می‌کشد که از همین جهت دولت و مجلس تلاش می کنند که پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برسانند و هیچ پروژه ملی و یا استانی جدیدی تعریف نکنند.

بهرام‌نیا اظهار داشت: با وجود این محدودیت‌های تامین اعتبار ملی که ما داشتیم وبا تلاش‌های زیادی که انجام شد موفق شدیم که چهار پروژه در شهرستان را در ردیف اعتبارات ملی قرار دهیم و برای آن‌ها اعتبار تامین کنیم که با شرایط موجود این کار بسیار بزرگی بود.

وی افزود: در شهرستان نهاوند در مقایسه با دو سال گذشته تحولات خیلی خوبی ایجاد شده است و شهرستان به یک کارگاه اجرایی تبدیل شده است.

انتهای پیام/ج

سدگرین مجدد به مناقصه گذاشته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار