اجرای طرح اشتغال پایدار در روستاهای اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان شهرستان اردبیل اشتغال پایدار در روستاها است که این طرح با توجه به ظرفیت روستاها اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان شهرستان اردبیل اجرای طرح اشتغال پایدار در روستاها است که نیاز است در این زمینه دهیاران و شوراها با توجه به ظرفیت‌های موجود اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی از برنامه‌ریزی استاندار اردبیل برای اجرای 30 هزار شغل در استان خبر داد و گفت: برش شهرستانی در این زمینه اعلام شده و انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی، دهیاران و شوراها در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار اردبیل گفت: جمع‌آوری زباله در روستاها به ویژه روستاهای گردشگری باید مبنای کار شوراها باشد و به هیچ وجه ضعفی در این زمینه قابل قبول نیست و باید دهیاران و شوراها به طور ویژه نسبت به جمع‌آوری زباله اقدام کنند.

زنجانی بیان کرد: دهیاران و شوراها باید به دور از چالش خدمت‌گذاری را مبنای کار قرار دهند و با استفاده از ظرفیت مردم در راستای توسعه و پیشرفت روستاها گام بردارند و تعامل بین دهیاران و شوراها با مردم یک اولویت اساسی است که باید به این امر توجه داشته باشند.

وی عمران و آبادانی روستاها را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده شده و انتظار می‌رود با اهتمام دهیاران، بخشداران دهیاران وشوراها عمران و بخش اقتصاد روستاها توسعه یابد.

در پایان مراسم از تلاش‌های داور ممی‌زاده بخشدار سابق بخش مرکزی شهرستان اردبیل تجلیل شد و فرزاد کیسان به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اجرای 30 هزار شغل در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار