برند سازی راه حل مشکل کالای ایرانی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مشکل کالا‌های ایرانی با برندسازی مرتفع می‌شود پس باید برای رفع این معضل برنامه ریزی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در دیدار با استاندار قزوین افزود: بدون شک با برنامه ریزی دقیق و داشتن نقشه راه می‌توان در آینده محصولات ایرانی را با برند سازی روانه بازار‌های خارجی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی افزود: با افزایش کیفیت کالا‌های تولیدی و کاهش قیمت محصولات باید رقابت پذیری کالای ایرانی را افزایش داد و در نهایت برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصادی کشور وارد عمل شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار هم در این دیدار گفت : موفقیت در طرح های فرهنگی و اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی در گرو مشارکت مردم است.

وی افزود: یکی دیگر از محور‌های امسال توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی است که همه باید کمک کنیم تا تولید و اقتصاد کشور شکوفا شود.

استاندار گفت: اگر بخواهیم در کاری موفق شویم باید عزم جدی داشته باشیم و پس از مطالعه و کار میدانی دنبال راهکار‌های عملی برای حل آن‌ها باشیم تا وقتمان هدر نرود.

زاهدی گفت: وقتی مارک‌های خارجی به صورت انبوه تولید می‌شود تا بر روی اجناس ایرانی چسبانده شود نشان می‌دهد که هنوز نتوانسته ایم برندی داشته باشیم که مردم به آن اعتماد کنند.

وی اضافه کرد: همچنین با یک فرهنگ سازی غلط باور مردم بر این است که همه کالا‌های خارجی بهتر از ایرانی است.

استاندار یادآورشد: باید ابتدا کیفیت کالا‌های نامرغوب ایرانی را بالا ببریم سپس انتظار داشته باشیم مردم سراغ کالای خارجی نروند.

زاهدی  اضافه کرد: مصرف کالای ایرانی را ابتدا باید خود ما مسئولان و سپس مردم از خانه هایمان آغاز کنیم تا مطمئن شویم این شعار در مسیر عملی شدن است.

استاندار گفت: تولید کنندگان ایرانی در بسیاری از کالا‌ها قادرند که بهتر از محصولات خارجی تولید کنند و در این زمینه نیازمند تبلیغ هستیم.

انتهای پیام/

دیدار استاندار قزوین با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار