احیای فضای سبز در کوی آغاجاری با کاشت نهال درختچه

شهردار منطقه 3 اهواز از احیای فضای سبز این منطقه با کاشت درختچه در پارک کوی آغاجاری این کلانشهر خبر داد.

مجتبی یوسفی، شهردار منطقه 3 اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داشتن فضای سبز مناسب و پارک های محله ای را از حقوق شهروندان در سطح محلات عنوان کرد و بیان داشت: شهرداری این منطقه پس از اقدامات گسترده در زمینه ایجاد امنیت و روشنایی شب در تمامی پارک های محله ای و جلب رضایت و اعتماد شهروندان در رسیدگی به درخواست های آن ها، عملیات کاشت نهال و درختچه از انواع متنوع را در سطح پارک های محله ای و نظارت با کاربری فضای سبز آغاز نمود.

وی، ایجاد بستر مناسب برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان و دسترسی به مکان های ایمن محله ای برای خانواده ها را از اولویت برنامه ریزی های این مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد.

یوسفی به کاشت 200 اصله درختچه در پارک شهرک آغاجاری اشاره کرد و اظهار داشت: در بازدیدهای میدانی و در حضور اهالی این شهرک منطقه، احداث آبنمای صخره ای، کار روشنایی پارک ها، کاشت در ختچه و رسیدگی به فضای سبز بلوارهای این منطقه در دستور کار قرار گرفت و عملیات مذکور ادامه دارد.

شهردار منطقه 3 تصریح کرد: بازسازی و تعمیر کلیه لوازم تندرستی و وسایل بازی سطح پارک ها و رفع عیوب آن ها در دستور کاری حوزه خدمات شهری منطقه قرار گرفته دارد که از ابتدای سال 97 در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

کاشت نهال درختچه و احیای فضای سبز در اهواز

برچسب ها: شهرداری ، درختکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.