دادستان بجنورد:

خلع ید متخلفین و بازگشت بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: طی اقدامی هماهنگ و قاطعانه، ۲۰ هکتار از اراضی مورد تصرف متخلفان به بیت المال عودت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، مسلم محمدیاران دادستان عمومی و انقلاب بجنورد با اشاره به سیاست دستگاه قضایی استان در حفظ حقوق بیت المال، اظهار کرد: طی هماهنگی به عمل آمده  تعداد ۱۷ قطعه از اراضی واقع در محدوده موسوم به تخت میرزا به مساحت بالغ بر ۲۰.۲ هکتار که بخش عمده آن جزء اراضی ملی و مابقی از اراضی اختلافی میان اهالی آن منطقه بوده در اقدامی قاطعانه از تصرف متعرضان به اراضی ملی و منابع طبیعی خارج و به بیت المال عودت شد.

وی افزود: این اقدام در راستای حفظ حقوق عامه و نیز حراست و حفاظت از حقوق بیت المال و به منظور پیشگیری از تداوم نزاع‌های دسته جمعی که در گذشته برای این اراضی به وقوع پیوسته، انجام شده است.

یاران درباره بازداشت سه نفر و تشکیل پرونده قضایی برای آن‌ها در این باره، تصریح کرد: اراضی موسوم به تخت میرزا در محدوده جغرافیایی سه شهرستان بجنورد، اسفراین و شیروان واقع شده که از سالیان دور به جهت تصرفاتی که از سوی تعداد محدودی از متخلفین در این اراضی انجام شده، منشا نزاع و درگیری‌های بسیاری بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن هشدار جدی به متصرفین اراضی ملی و منابع طبیعی در کل استان، گفت: دستگاه قضایی در حراست و حفاظت از حقوق عامه و نیز حقوق بیت المال، بدون ذره‌ای مماشات با متخلفین برخورد قانونی و قاطعانه خواهد داشت.
انتهای پیام/آ


برخورد دادستان بجنورد با متخلفین تصرف به بیت المال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.