تأکیدآیت الله شبیری زنجانی بر برطرف کردن مشکلات مردم

آیت الله شبیری زنجانی گفت:در حال حاضر مشکلات زیادی وجود دارد اما اگر هدف شما خدمت به مردم باشد، خداوند متعال موانع را از سر راه شما برمی‌دارد و به شما کمک می‌کند .

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله العظمی سیدموسی شبیری رنجانی ظهر دیروز در دیدار سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم گفت:شهر قم یک شهر ویژه و استثنایی است که از زمان معصومین(ع) یک شهر امامی و اثنی عشری بوده است.

وی ادامه داد: مردم قم از قرن دوم هجری قمری شیعه بوده‌اند و با فرهنگ شیعی انس دارند؛ همچنین محدثان بزرگی در این شهر حضور داشته‌ و زندگی می‌کردند و قطعا خدمات شما به این شهر، اجر زیادی دارد.

وی با بیان اینکه در انجام کارها باید رضایت الهی را مدنظر قرار دهیم بیان کرد: بدون تردید اگر نیت در انجام کارها،‌ رضایت الهی باشد، مشمول عنایت الهی خواهیم بود و امیدوارم که در کارهای خود و خدمت به مردم موفق باشید.

این مرجع تقلید با بیان اینکه در انجام پروژه‌ها باید کیفیت را مدنظر قرار دهید تصریح کرد: مدیران و مسئولان شهرداری در اجرای پروژه‌ها باید بیش از کمیت به کیفیت توجه داشته باشند.

آیت‌الله شبیری زنجانی در پایان با تأکید بر برطرف کردن مشکلات و خدمت به مردم یادآورشد: در حال حاضر مشکلات زیادی وجود دارد اما اگر هدف شما خدمت به مردم باشد، خداوند متعال موانع را از سر راه شما برمی‌دارد و به شما کمک می‌کند و ما نیز وظیفه خود می‌دانیم که برای همه خدمت‌گزاران مردم دعا کنیم.

انتهای پیام/ح

توجه به کیفیت در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار