رجب زاده: برای بازی سرنوشت ساز با فولاد آماده ایم/ دوست دارم فجرسپاسی به لیگ برتر صعود کند

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: برای دیدار حساس و سرنوشت ساز امروز برابر فولاد خوزستان کاملا آماده هستیم.

مهدی رجب زاده در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار امروز تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به اینکه قهرمانی تیم پرسپولیس قطعی شده، ذوب آهن به همراه تیم های استقلال، سایپا،پیکان و حتی فولاد رقابت نزدیکی برای کسب سهمیه آسیا دارند.

وی ادامه داد: بنابراین بازی امروز ذوب آهن و فولاد از حساسیت بالایی برخوردار است و فولادی ها قطعا با تمام توان به میدان می آیند. تیم ما نیز کاملا آماده این دیدار سرنوشت ساز است و امیدواریم بازی خوبی ارائه دهیم که با برد ذوب آهن هم همراه باشد. البته پیروزی برابر فولاد پایان راه نیست و ما 2 بازی سخت دیگر نیز در پیش داریم.

مطالبات اکثر بازیکنان تا نیم فصل پرداخت شده است

مهاجم تیم ذوب آهن در مورد مشکلات مالی تیمش گفت: مشکلات مالی در همه تیم ها هست و حتی تیم های بزرگ و پرطرفدار هم از این مسئله رنج می برند. در روزهای اخیر مسئله افزایش نرخ ارز تبدیل به یکی از دغدغه های مهم مردم شده است، طبیعی است که تیم ها هم دچار مشکلات اقتصادی می شوند. با این وجود باشگاه ذوب آهن مطالبات اکثر بازیکنان و مربیان را تا نیم فصل پرداخت کرده است.

وی با اشاره به عملکرد کی روش استنلی مهاجم برزیلی تیم ذوب آهن عنوان کرد: البته من نمی توانم در مورد عملکرد کی روش استنلی نظر کارشناسی بدهم. نه تنها استنلی بلکه همه بازیکنان تلاش می کنند تا ذوب آهن سهمیه آسیا را بگیرد. سرمربی تیم باید درباره عملکرد بازیکنان نظر بدهد و کیفیت فنی آنها را بررسی کند و ما نیز تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا ذوب آهن امسال به هدفش دست یابد.

دیدار سرنوشت سازی با لوکوموتیو ازبکستان در لیگ قهرمانان داریم

رجب زاده درباره دیدار هفته آینده ذوب آهن با لوکوموتیو ازبکستان در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر بخواهیم شرایط گروه را بررسی کنیم باید بگوییم در حال حاضر تیم الدحیل قطر امتیازات کامل را گرفته و به عنوان تیم نخست صعودش را قطعی کرده و از سوی دیگر تیم الوحده امارات نیز حذف شده است.

وی افزود: ذوب آهن و لوکوموتیو هر کدام با 6 امتیاز شانس دارند به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کنند و بنابراین سرنوشت صعود در گرو تقابل حساس رو در روی دو تیم در روز بیست و هشتم فروردین است. تیم ما می تواند با کسب نتیجه تساوی هم صعودش را مسجل کند و همه تلاش ما این است که بتوانیم نماینده خوبی برای ایران باشیم.

کاپیتان تیم ذوب آهن ادامه داد: اگر چه بازی در تاشکند برگزار می شود و جو استادیوم به نفع تیم لوکوموتیو خواهد بود اما تیم ما هم دست و پا بسته نیست و امیدواریم در پایان این دیدار شرمنده هواداران نشویم.

دوست دارم فجرسپاسی به لیگ برتر صعود کند

رجب زاده در پایان با اشاره به احتمال صعود تیم فجرسپاسی شیراز به لیگ برتر گفت: من بازی های لیگ دسته اول را نیز دنبال می کنم و با توجه به اینکه شیرازی هستم و سابقه بازی در تیم فجر را دارم دوست دارم شیراز در رقابت های لیگ برتر حداقل یک سهمیه داشته باشد و امیدوارم فجری ها به لیگ برتر صعود کنند.

انتهای پیام/

اظهارات رجب زاده درباره بازی با فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار