آماده باش نیروهای هلال احمر /قیچی کردن کشنده تریلر بر اثر بارندگی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: کلیه نیروهای جمعیت با توجه به هشدارهای هواشناسی در آماده باش کامل هستند.

امیریان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاه  گفت:  بیش از 500تن از نیروهای هلال احمر استان کرمانشاه  در اماده باش هستند با توجه به هشدارهای هواشناسی در خصوص بروز سیلاب و ابگرفتگی نیروها در پایگاه های بین راهی  مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه به شهروندان امدادرسانی کنند.

اماده باش نیروهای هلال احمر /قیچی کردن کشنده تریلر بر اثر بارندگی

وی گفت: درپی ورود سامانه بارش زا در استان کرمانشاه و آغاز بارندگی ها کلیه نیروهای امدادی در پایگاه های امداد بین جاده و پایگاه امداد کوهستان و در تمام شهرستان ها به حالت آماده باش هستند 30پایگاه ثابت و سیار امداد رسانی هلال احمر برای ارائه خدمات به مردم در صورت بروز حادثه فعال هستند.

امیریان با بیان اینکه در صورت هرگونه حادثه احتمالی با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرید گفت: روز گذشته  لغزندگی جاده موجب قیچی کردن  تریلر کشنده شد.

 وی ادامه داد: این حادثه  در محور گیلانغرب  اسلام اباد غرب  رخ داد که یک تن مصدوم شد .

امیریان به رانندگان توصیه کرد که از تردد غیر ضروری در محورهای پر بارش جلوگیری کنند و در صورت بروز حادثه خنوسردی خود را حفظ کنند و با شماره 112 تماس  حاصل کنند.

وی  افزود: با توجه به کاهش دما در صورت مسافرت ضروری حتما وسایل ایمنی و پتو و خوراکی و جعبه کمک های اولیه به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ز

 

از تردد غیر ضروری در محورهای استان پرهیز شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.