دامادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توسعه راه‌های جاده‌ای تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: توسعه راه‌ها به ویژه در بخش جاده‌ای و آزادراهی نقش موثری را در برون رفت از مشکلات اقتصادی دارد.

توسعه راه‌های جاده‌ای تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی استمحمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: متأسفانه اعتبارات بخش جاده‌ای در سال گذشته پایین بوده و امسال نیز اعتبارات چندانی به این بخش اختصاص نیافته است و ما باید در این زمینه حمایت‌های لازم را از این حوزه داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: به عقیده بنده راه برون رفت از مشکلات اقتصادی توسعه راه‌های کشور است و باید بتوانیم این بخش را تقویت کنیم.

دامادی با بیان اینکه آزادراه تهران- شمال و همچنین ایجاد کریدورهای شمال به جنوب و شرق به غرب می‌تواند زمینه‌ساز توسعه اقتصادی کشور شود، گفت: توسعه اقتصادی کشور هم اکنون در گرو توسعه ریلی و انتقال بار از جاده به ریل است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه باید بتوانیم انتقال کالا را از جاده به ریل توسعه دهیم، گفت: طی پیشنهاداتی که ارائه شده بنادر شمالی و جنوبی کشور اقدامات لازم را در این زمینه انجام می‌دهند و تا به امروز در این زمینه موفق بوده‌ایم، اما باید بتوانیم با استفاده از تجربیات مهندسان داخلی این بخش را گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه مجلس و نمایندگان نقش نظارتی و سکان‌داری را در این حوزه دارند، گفت: اجرا کننده اصلی این اقدامات دولت است و ما به عنوان بازوان دولتی می‌توانیم کمک کنیم.

دامادی در پایان گفت: دولت هرچه سریع‌تر باید برنامه‌های خود را برای سیاست‌های توسعه مسکن و بخش راه در سال 97 ارائه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار