میزان بارش نزول رحمت الهی در فارس

مدیرکل هواشناسی فارس میزان بارش باران در مناطق مختلف استان را اعلام کرد.

عبدالکریم جامع مدیر کل هواشناسی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: سامانه بارشی که از روز شب گذشته ۲۲ فروردین وارد استان شد موجب بارش‌های پراکنده‌ای در برخی شهرستان‌های استان شد.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بارندگی در این سامانه بارشی که تا فردا در استان فعال است، با ۲۱ و ۶ دهم میلی متر مربوط به نورآباد و کمترین میزان با ۲ دهم میلی متر مربوط به شهرستان‌های نی ریز و زرین دشت بوده است.

جامع بیان کرد: در شیراز هم ۴ و ۸ دهم میلی متر باران بارید که با این میزان بارش جمع بارندگی سال زراعی جاری در این شهر به ۹۸ میلی متر رسید.

مدیرکل هواشناسی فارس تصریح کرد: همچنین در اردکان ۱۱ و نیم میلی متر، فراشبند ۵ و یک دهم میلی متر، ایزدخواست ۵ میلی متر، سروستان ۴ و ۹ دهم میلی متر، آباده ۴ و نیم میلی متر، درودزن ۴ میلی متر، کازرون ۳ و ۷ دهم میلی متر، مرودشت ۳ و ۴ دهم میلی متر، صفاشهر ۳ و ۴ دهم میلی متر، خفر ۲ میلی متر، ارسنجان ۱ و ۷ دهم میلی متر، قیر و کارزین ۱ و نیم میلی متر، استهبان ۱ و ۳ دهم میلی متر، بوانات ۱ و ۲ دهم میلی متر و اقلید ۱ میلی متر باران باریده است.
انتهای پیام/ر

میزان بارش رحمت الهی در فارس

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار