مدیرتوزیع برق دامغان خبر داد;

بهسازی 15 هزار متر شبکه توزیع برق در دامغان

مدیرتوزیع برق شهرستان دامغان از اجرای طرح بهینه سازی 15 هزار متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط در سال گذشته در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمدحسین ترابی مدیرتوزیع برق شهرستان دامغان گفت : در راستای اجرای پروژه های عمرانی برق رسانی دامغان درسال گذشته، مبلغ 42 میلیارد و 213 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان این که هشت هزار و شش متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی احداث گردیده است افزود: باتلاش نیروهای اجرائی این مدیریت ، 11 هزار متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی نیز دایر شده است.

ترابی با ابراز این که عملیات تبدیل 15 هزار متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار از جمله اقدامات این مدیریت درسال 96 است، تصریح کرد: به منظور تغذیه برق مشترکان ،33 ایستگاه هوائی توزیع برق در دامغان برقرار گردیده است.

مدیرتوزیع برق شهرستان دامغان به افزایش سه هزار و 775 کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های توزیع برق اشاره کرد و اظهارداشت : هم اینک قدرت کل ایستگاه های توزیع برق این شهرستان 85 هزار کیلوولت آمپر است.

وی با عنوان این که درطی سال قبل، 673 پروژه عمرانی برق رسانی اجرائی گردیده است افزود : از دیگر اقدامات به انجام رسیده برای بهینه سازی روشنائی معابر سطح شهرستان، 770 دستگاه سرچراغ جدید دایر شده است.

انتهای پیام / ه

برقراری 33 ایستگاه هوائی توزیع برق در دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.