اعزام نیرو‌های هلال احمر به مناطق خسارت دیده از توفان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نیرو‌های امدادی برای کمک رسانی به مناطق روستایی و عشایری آسیب دیده از توفان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان داشت: بر اثر بارش باران شدید در خوزستان و وقوع توفان ، برخی مناطق استان به ویژه مناطق روستایی و عشایری دچار آسیب و خسارت شدند که برای امدادرسانی به اهالی نیروهای امدادی به این مناطق اعزام شدند.

وی با اشاره به بروز سیلاب افزود: این بارش های شدید منجر به آبگرفتگی و بروز سیلاب در باغملک، رامشیر، رامهرمز، گتوند و اندیکا شد.

خدادادی بیان داشت: امروز با یک بالگرد اقلام مصرفی و مورد نیاز افراد اسکان داده شده ارسال شود عصر پنجشنبه نیز 5 آمبولانس، 2 خودروی نجات و 2 خودروی پشتیبانی نیز به مناطق آسیب دیده از بارندگی شدید اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: پس از بارندگی شدید دیروز تاکنون به 8 خانوار عشایری روستاهای سرگچ و پیرموسی باغملک امدادرسانی شد، همچنین به 3 گردشگر که در اطراف شهر میداوود باغملک بر اثر بارندگی شدید باران گرفتار شده بودند امدادرسانی شد.

وی افزود: همچنین بر اثر توفان شدید عصر پنجشنبه در جاده تاراز - چلو، 16 خودرو به همراه 60 سرنشین دچار حادثه شدند که در پایگاه امداد و نجات امام جواد(ع) تاراز اسکان اضطراری یافتند.

خدادادی با اشاره به 20 خودروی گرفتار در مه و بارندگی و باد شدیددر اندیکا گفت: با هدایت و راهنمایی نجاتگران و آمبولانس پایگاه امداد و نجات تاراز به بخش چلو منتقل و در یک مدرسه اسکان اضطراری یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان داشت: باران شدید و توفان در مسجد سلیمان نیز خسارت هایی وارد کرد که  نیروهای ارزیاب و امدادرسان هلال احمر این شهرستان به منطقه اعزام شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین بر اثر بارش باران شدید دیروز در مناطق عشایری شهرستان لالی، تعدادی از عشایر کوچرو در مناطق مختلف بخش حتی دچار آسیب شدند که نیروهای ارزیاب و امدادرسان هلال احمر این شهرستان به منطقه اعزام شدند.

انتهای پیام/م

اعزام 41 امدادگربه مناطق آسیب دیده خوزستان  

برچسب ها: حوادث ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.