حمایت ارتش از تولیدات داخلی

به گفته فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان ارتش نقش اساسی در همه صحنه های پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ امیر سرتیپ علی مظهری در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با اشاره به اینکه روز 29 فروردین ‌ماه با نام روز ارتش نامگذاری شده است، گفت: نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی، نقش پررنگی بوده است.
فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان گفت: ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی چهار اقدام اساسی را انجام می‌دهد که برخی از آن‌ها شامل سازماندهی مجدد ارتش است.
وی افزود: همچنین پس از پیروزی انقلاب و قبل از شروع جنگ در نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمن نقش اساسی داشته است.
فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان افزود: امروز نیز ارتش با گذشت نزدیک به 40 سال با استقامت تمام حاضر به پاسداری از همه مرزهای ایران اسلامی است و با ایثار جان خود از هجوم و هرگونه دست‌ درازی دشمن جلوگیری می‌کند.
امیر سرتیپ علی مظهری با اشاره به نقش ارتش در حوادث طبیعی، افزود: ارتش در حوادث طبیعی همواره به امدادرسانی به آسیب‌دیدگان می‌پردازد و نمونه آن امدادرسانی و کمک‌ رسانی ارتش به مردم آسیب‌ دیده زلزله اخیر کرمانشاه و مردم سر پل ذهاب بود.
وی با اشاره به شعار سال، گفت: ارتش مطابق هر سال سعی در تحقق و الگو قرار دادن شعار سال داشته و سعی کرده است همه اجناسی که ارتش استفاده می‌کند از کالای داخلی باشد که ارگان‌ها و نهادهای دیگر نیز باید در این زمینه، ارتش را الگوی خود قرار دهد.

انتهای پیام/ ج

نقش ارزشمند ارتش در انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.