تاکید هند بر ادامه همکاری های نظامی با افغانستان

وزیر دفاع افغانستان طی سفر به هند با برخی از مقامات عالی رتبه این کشور درباره افزایش همکاری‌های نظامی دهلی نو با نیروهای امنیتی افغان رایزنی کرد.

تاکید هند بر ادامه همکاری های نظامی با افغانستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر دفاع افغانستان طی سفر به هند با برخی از مقامات عالی رتبه این کشور درباره افزایش همکاری‌های نظامی دهلی نو با نیروهای امنیتی افغان رایزنی کرد.

محمد رادمنش، سرپرست دفتر سخنگوی وزارت دفاع افغانستان گفت: طارق شاه بهرامی در سفر به هند با وزرای داخله/ کشور، خارجه و همچنان رئیس ستاد ارتش این کشور دیدار کرد.

وی افزود: وزیر دفاع افغانستان درباره همکاری های نظامی به خصوص در بخش تعلیم و تربیت نیروها و همچنین کمک‌های نظامی هند ملاقات هایی داشت و مقامات هند نیز در مورد کمک‌های نظامی به خصوص در بخش هوایی به افغانستان اطمینان داده است.

سوشما سواراج، وزیر خارجه هند در ملاقات با وزیر دفاع افغانستان بر ادامه حمایت کشورش از تلاش‌های جاری حکومت افغانستان برای تامین صلح و ثبات تاکید است.

گفتنی است که هند اخیرا اعلام کرده بود که چهار بالگرد ترمیم شده از نوع «ام.آی-۲۴» را به زودی به دسترس ارتش افغانستان قرار می‎دهد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: هند ، افغانستان ، کابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.