معاون عمرانی استاندار ایلام:

اتمام حفاری تونل کبیرکوه آبدانان تا پایان سال 97

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: حفاری تونل کبیرکوه آبدانان تا پایان سال 97 به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، احمد کرمی معاون امور عمرانی استاندار ایلام در نسشت خبری با اصحاب رسانه شهرستان آبدانان با اشاره به ظرفیت های موجود شهرستان در حوزه گردشگری و کشاورزی گفت: شهرستان آبدانان از لحاظ گردشگری منطقه ای بکر و زیباست که با سرمایه گذاری در بخش گردشگری می توان اشتغالزایی 2/5 برابری نسبت به دیگر حوزه ها ایجاد کرد.

احمد کرمی با بیان اینکه مسؤلان ارشد استان در رفع مشکلات هر شهرستان در کارگروه های تخصصی هستند، افزود: قابلیت ها، ظرفیت ها و مشکلات شهرستان با حضور نخبگان و متخصصان اولویت بندی می شود تا در زمان سفر استاندار ایلام به شهرستان، مهم ترین دغدغه های مردمی در کارگروه بررسی موانع توسعه شهرستان بررسی و چاره اندیشی شود تا در جلسه نهایی در مرکز استان، راه های توسعه آبدانان مصوب شود.

وی با بیان اینکه قرار است گروهی برای بررسی مصوبات سفر استاندار به شهرستان ها ایجاد شود، تصریح کرد: با ایجاد این گروه کارشناسی، مصوبات سفر استاندار به شهرستان ها بررسی و گزارش کامل روند پروژه های مختلف به استاندار محترم داده می شود.

کرمی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین مشکلات استان بحث بیکاری است، بیان کرد: اولویت اول مسوولان استان، کاهش آمار بیکاری است که در این راستا طرح توسعه روستایی می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، اربعین را فرصت مناسبی برای خدمت به زوار حسینی و توسعه استان دانست و افزود: توسعه راه های استان در برنامه کاری مسوولان استان قرار دارد و هدف توسعه راه های استان حرکت به سمت ایجاد بزرگراه و آزادراه در نقاط مختلف استان است.

معاون امور عمرانی استاندار گریزی به زلزله 6/2 ریشتری شهرستان آبدانان در سال 93 زد و گفت: مبلغ 340 میلیارد تومان در حوزه های مختلف در بحث زلزله به شهرستان های زلزله زده شد که تعداد 5 هزار واحد مسکونی نوسازی و بیش از 20 هزار واحد دیگر تعمیر شدند.

کرمی در ادامه به نقش رسانه های جمعی و گروهی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان اشاره کرد و گفت: انتقاد در هیج جایی نهی نشده اما انتقادی بجاست که به دور از توهین و افترا باشد. همه مسوولان استان دغدغه حل مشکلات دارند که در این راه نیازمند حمایت و یاری مردم و کارشناسان هستند تا با ارائه راهکارهای مفید بتوان قدمی در حل مشکلات استان برداشته شود.
در ادامه این نشست، مجید عسگری فرماندار آبدانان و خبرنگاران و اصحاب رسانه های جمعی و گروهی به بیان مشکلات شهرستان و دغدغه های مردمی پرداختند.

انتهای پیام/ب

صحبت های معاون امور عمرانی استاندار ایلام در نسشت خبری با اصحاب رسانه شهرستان آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.