امیررضا کاوه خبر داد؛

برنامه «سر حال» از امشب روی آنتن شبکه نسیم می رود

برنامه تلویزیونی «سر حال» برای تمام گروه های سنی در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ٢٠ از شبكه نسيم پخش خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیررضا کاوه تهیه کننده و مجری طرح برنامه تلویزیونی «سر حال»  عنوان کرد: این مجموعه برای تمام گروه های سنی در ١٠٠ قسمت ٣٠ دقيقه ای به سفارش معاونت اجتماعی وزارت بهداشت از ٢٥ فروردين در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ٢٠ از شبكه نسيم پخش خواهد شد.

کاوه افزود: از اوایل مهرماه سال گذشته پیش تولید این کار سنگین آغاز شده و از اوایل اسفندماه این مجموعه تلویزیونی در شهرك غزالی جلوی دوربین رفته است و کماکان تصویربرداری آن ادامه دارد.

وی ادامه داد: از سال گذشته تاكنون اتاق فكری مشترك با كارشناسان وزارت بهداشت و گروه نويسندگان و عوامل هنری اين حوزه تشکیل شده و تاثیر بسیاری بر محتویات این برنامه داشته است. دكور اين مجموعه ويژگی های يك محيط واقعی را داشته و پیش بینی می کنم به لحاظ استاتیک و زیبایی شناسی بتواند برای مخاطب جذاب باشد.

وی افزود: بيش از ٥٠٪ از عوامل این پروژه از پيشكسوتان اين حوزه هستند كه با به اشتراك گذاشتن تجربيات شان در كنار هنرمندان جوان و تازه نفس لحظه های شيرينی را برای مخاطب رقم خواهند زد. لازم به ذكر است معمولاً كارهای عروسكی برای گروه سنی كودك و نوجوان ساخته می شود، اما می توان گفت اين كار قطعاً برای تمامی گروه های سنی (يك خانواده كامل) است.

برنامه «سر حال» از امشب روی آنتن شبکه نسیم می رود

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «سر حال» در فضای فانتزی موضوعاتی بهداشتی-پزشکی را در قالبی جذاب و متفاوت روایت می‌کند. هدف از توليد اين برنامه ترويج فرهنگ خود مراقبتی به صورت كاملاً علمی و تغيير سبك زندگی، رسيدن به حال خوب روحی و جسمی است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار