تقدیر بنیاد ایلام از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در آیین تجلیل و تکریم از هنرمندان برتر سال ۹۶ که در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام برگزار شد، از دو خبرنگار برگزیده جشنواره ملی ایثار و شهادت تقدیر کرد.

تقدیر بنیاد ایلام از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سلیمان رستمیان در آیین تجلیل و تکریم از هنرمندان برتر سال ۹۶ که در مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار شد، از دو خبرنگار برگزیده جشنواره ملی ایثار و شهادت تقدیر کرد.

در این آیین که جمع زیادی از مسئولان و هنرمندان حضور داشتند، از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از «آزاده خرم» و «سید حرمت الله موسوی مقدم» به دلیل کسب موفقیت در جشنواره ملی ایثار و شهادت که مردادماه سال گذشته در تهران برگزار شد، تقدیر به عمل آمد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این مراسم بیان کرد: چهارمین دوره بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی از ۲۰ تا ۲۷ فروردین است که یکی از رویکردهای این هفته تجلیل و تکریم از هنرمندانی است که در سال گذشته در جشنواره های منطقه ای، ملی و بین المللی حائز رتبه شده اند.

وی اظهارکرد: برای بزرگداشت چهارمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی ستادی با عضویت ۱۴ دستگاه اجرایی از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، کتابخانه های عمومی استان، کانون های فرهنگی هنری مساجد و ... در اسفند ماه تشکیل شده است.

رستمیان دیدار با خانواده شهدای هنرمند، غبارروبی مزار مطهر شهدا با حضور هنرمندان، اعزام هنرمندان به اردوی فرهنگی در قالب راهیان نور، نمایشگاه آثار تجسمی و عکس هنرمندان، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه ادبی هنری دانش آموزی و اکران فیلم با موضوع انقلاب را از دیگر برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی برشمرد.

در این آیین که با اجرای زنده موسیقی حماسی و برنامه های شاد همراه بود از ۵۵ هنرمند برگزیده سال ۹۶ استان ایلام در حوزه های فیلم، نمایش، شعر و ادبیات، موسیقی و رسانه تجلیل شد.

انتهای پیام/ د

تقدیر از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت

برچسب ها: بنیاد شهید ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.