تعطیلی ۴ ساعته فرودگاه‌های استان تهران در ۲۹ فروردین

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: همزمان با روز ارتش در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین، پرواز‌های فرودگاه‌های استان تهران از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه انجام نمی‌شود.

تعطیلی ۴ ساعته فرودگاه‌های استان تهران در ۲۹ فروردینبه گزارش گروه اقتصاد باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اظهار کرد: به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی ستاد کل نیرو‌های مسلح، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور، مقرر شد در این ساعات، در جهت حفظ ایمنی پرواز‌ها در فرودگاه‌های امام‌خمینی، مهرآباد و فرودگاه پیام، هیچ پروازی انجام نشود.

جعفرزاده تصریح کرد: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی (نوتام) به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است که در این ساعات پروازی انجام نخواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: تمامی ایرلاین‌های داخلی و خارجی موظفند برنامه پروازی خود را متناسب با ساعات مذکور تنظیم کرده و به مسافران خود اطلاع دقیق به عمل آورند.

وی یادآور شد: همچنین مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و پرواز‌های فرودگاه امام‌خمینی با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار