بیش از 90 هزار نفر در آزمون سنجش مهارت تعیین صلاحیت شدند

مدیركل آموزش فنی و حرفه ‌ای خوزستان از تعیین صلاحیت 91 هزار و 207 نفر از شرکت‌ کنندگان در آزمون سنجش مهارت در سال 96 خبر داد.

عبدالنبی سواعدی، مدیركل آموزش فنی و حرفه ‌ای خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری آزمون سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای شامل؛ آزمون هماهنگ پایان دوره كارآموزان بخش‌های دولتی، آموزشگاه‌ های آزاد، تفاهم ‌نامه، صنعت ساختمان و آنلاین در سال 96 بیان داشت: 162 هزار و 241 نفر در بیش از 350 حرفه حضور یافتند.

وی در ادامه تصریح کرد: از این تعداد، 112 هزار و 700 نفر حدنصاب نمره قبولی در آزمون کتبی را کسب نمودند و در نهایت 91 هزار و 207 نفر موفق شدند در آزمون نهایی نمره قبولی کسب کنند و شامل 71 درصد شرکت‌ کنندگان است.

سواعدی اذعان داشت: این آزمون با محتوای حرفه‌هایی از زیر مجموعه رشته‌های صنایع غذایی، صنایع کشاورزی، فناوری اطلاعات، صنايع جوش، عمران، امور مالی و بازرگانی، تاسيسات، اتومكانيك، برق، صنايع دستی و صنعت ساختمان برگزار گردید.

مدیركل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان افزود: شركت‌كنندگان در صورتیکه موفق شوند در آزمون كتبی و عملی نمره قبولی کسب نمایند، گواهينامه مهارت اهدا می شود.

انتهای پیام/گ

تعیین صلاحیت بیش از 90 هزار نفر در آزمون سنجش مهارت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.