تشکیل ستاد نوای ملکوت در استان بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: برای برنامه‌ریزی ویژه ماه مبارک رمضان برای اجرای برنامه‌های ترتیل خوانی قرآن کریم، ستاد نوای ملکوت در استان تشکیل شد.

ستاد نوای تشکیل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در نشست با مسئولان صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به تشکیل ستاد نوای ملکوت در استان اظهار داشت: آیین ترتیل خوانی و مراسم قرآنی هر سال در ماه مبارک رمضان با مشارکت سپاه استان بوشهر و صدا و سیما در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال هفتمین مراسم ترتیل خوانی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود گفت: در آیین ترتیل خوانی از قاریان برجسته و به نام استانی استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از تشکیل مجمع قاریان برای برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خبر دادو بیان کرد: مجمعی برای برگزاری مراسم هفتمین دوره طرح ترتیل‌خوانی نوای ملکوت در بوشهر پیش بینی شده که همه دست اندرکاران و استادان قرآنی برای انتخاب افراد، امتیازات لازم در نظر می‌گیرند.

سردار رزمجو از معرفی شدن استان بوشهر به عنوان استانی قرآنی خبر داد و خاطر نشان کرد: استان بوشهر از دیرباز با قرآن عجین بوده و به عنوان استان قرآنی شناخته شده است.

وی با بیان اینکه شرکت در محافل قرآنی سبب کرامت فردی و اجتماعی انسان می‌شود افزود: حسینیه عاشقان ثارالله بوشهرکه مرکز تجمیع دوستداران دین در سنین مختلف است هرساله در ماه مبارک رمضان در آن برنامه ترتیل‌خوانی قرآن کریم با شکوه‌تر سال قبل برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه استان بوشهر با اشاره به استقبال پرشور هم استانی‌ها از محفل قرآنی در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: هفتمین دوره طرح ترتیل‌خوانی «نوای ملکوت» ویژه ماه مبارک رمضان با همکاری ستاد مرتلین قرآن کریم استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

ستاد نوای ملکوت در استان بوشهر تشکیل شد

برچسب ها: قرآن ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.