رئیس پلیس راه استان اصفهان :

فوت چهار نفر در سه تصادف رانندگی در جاده‌های برون‌شهری اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از وقوع سه حادثه رانندگی در جاده‌های برون‌شهری این استان و فوت چهار نفر و مجروحیت چهار فرد دیگر در48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین پورقیصری اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته سه تصادف رانندگی منجر به فوت در آزادراه امیرکبیر و کمربندی خمینی‌شهر اتفاق افتاد که مأموران پلیس راه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در آزادراه امیرکبیر یک دستگاه سواری پژو به علت بی توجهی به جلو از جاده خارج و واژگون شد که دو سرنشین آن فوت و دو سرنشین دیگر نیز مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین یک دستگاه سواری سمند با کامیون کشنده دانگ‌فنگ نیز در همین محور برخورد کرد که راننده سمند جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به وقوع تصادفی دیگر در کمربندی خمینی‌شهر، تصریح کرد: در این حادثه یک کامیون کشنده هوو به علت توجه نداشتن به جلو با سواری پژو برخورد کرده که یک سرنشین پژو در دم فوت کرده بود و راننده و سرنشین دیگر آن مجروح شدند.

پورقیصری در پایان یادآور شد: رانندگی با حالت خستگی، خواب‌آلودگی و تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه میزان وقوع حوادث رانندگی را افزایش می‌دهد که لازم است رانندگان محترم ضمن توجه کامل به جلو و اطراف در رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند تا میزان وقوع حوادث جاده‌ای و تلفات ناشی از آن تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.