برگزاری کلاس های پیشگیری از جرایم سایبری در ایلام

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از برگزاری کلاس های آموزش همگانی پیشگیری از آسیب ها و تهدیدات فضای سایبری در سال جاری خبر داد.

 برگزاری کلاس های پیشگیری از جرایم سایبری در ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سرهنگ علی جمالی اظهار کرد: با توجه به گسترش فضای مجازی در بین اقشار مختلف جامعه متأسفانه به دلیل عدم آگاهی کاربران محترم، جرایم در این حوزه در حال گسترش است و باید تمهیدات لازم در جهت جلوگیری از آن در نظر گرفته شود.

وی در ادامه بیان داشت: در همین راستا پلیس فتا انتظامی استان ایلام در سال ۱۳۹۷ با یک برنامه ریزی گسترده و اعزام کارشناسان پلیس فتا برای جوامع هدف خود با اولویت دانش آموزان مقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان کلاس های آموزشی برگزار خواهد کرد.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: در این برنامه به صورت دوره ای کارگاه ها و کلاس های آموزشی پیشگیری از آسیب ها و تهدیدات فضای سایبری و راه های مقابله با جرایم در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و اخلاقی و نحوه تنظیمات امنیتی در سیستم های رایانه ای و دیجیتالی برگزار خواهد شد.

رئیس پلیس فتا در پایان از همه مسئولان محترم ادارت دولتی، مدیران مدارس و دبیرستان ها و سایر مراکز و ارگان ها خواست در صورت تمایل به برگزاری دوره جهت هماهنگی با شماره تلفن ۰۸۴۲۱۸۲۳۶۲ تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/ع

کلاس های پیشگیری از جرایم سایبری در ایلام برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.