در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

توضیحات نویسنده «پایتخت» درباره ابهامات «دیوار به دیوار 2»/ از همکاری دوباره با تنابنده تا صرفنظر از نگارش «کولبران»

خشایار الوند از جدیدترین فعالیت خود و ابهامات بوجود آمده در فیلمنامه سریال «دیوار به دیوار 2» سخن گفت.

توضیحات نویسنده «پایتخت» درباره ابهامات «دیوار به دیوار 2»/ از همکاری دوباره با تنابنده تا صرفنظر از نگارش «کولبران»خشایار الوند نویسنده  سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت ساخت فیلمی با موضوع کولبران گفت: قرار بود یک فیلمنامه سینمایی با موضوع کولبران را بنویسم که از دستور کار خارج شد. اما در حال حاضر در مراحل اولیه و طراحی متن فیلمنامه سریالی با نام «اسقاطی» هستیم که محسن تنابنده کارگردانی آن را بر عهده دارد و محتوای طنز خواهد داشت.

وی درباره ابهاماتی که در خصوص معرفی برخی شخصیت‌ها و سکانس‌ها در سریال تلویزیونی «دیوار به دیوار 2» بوجود آمد، عنوان کرد: حدود سی سکانس از مجموعه «دیوار به دیوار 2» مربوط به لوکیشن‌های بیرون از خانه فیلمبرداری نشد و باعث شد ابهاماتی در خصوص برخی سکانس‌ها، عقبه و شناسنامه برخی شخصیت‌های قصه بوجود آید.

الوند افزود: به عنوان نمونه سکانس‌های مربوط به عقبه برقکار، جاسوس، برادر دلپاک و... را ندیدیم که این موضوع ابهاماتی را بوجود آورد. باید بگویم که اینقدر غیرحرفه‌ای نیستم که بدین شکل کار کنم و آدم ها را بی هویت بگذارم و در روایت رهایشان کنم.

وی ادامه داد: این کار برای برند «دیوار به دیوار 2» مناسب نبود و زحمت ما هدر رفت. با مشاهده چنین اتفاقی، حتی تقاضا کردم نامم را حذف کنند که این کار را نیز انجام ندادند. به سهم خودم از مخاطبان این سریال عذرخواهی می کنم. واقعا ما تلاشمان را کردیم تا این اتفاق رخ ندهد، ولی متاسفانه به هنگام اجرا کار خودشان را کردند و با تصمیمات خودشان پیش رفتند.

پاسخ تهیه کننده  «دیوار به دیوار 2» به اظهارات خشایار الوند

اما حمید رحیمی نادی تهیه کننده مجموعه «دیوار به دیوار 2» در خصوص اظهارات خشایار الوند مبنی بر تصویربرداری نکردن برخی سکانس‌ها و بوجود آمدن ابهاماتی در روند قصه و عقبه شخصیت‌های سریال به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلمنامه این مجموعه را در کنار خشایار الوند بصورت تنگاتنگ پیش بردیم حتی مشاوره هم گرفتیم و شبهایی بود که تا دیر وقت درگیر آن بودیم چون به کار اعتقاد داشتیم و موضوعی که آقای الوند به آن اشاره داشتند درست است اما تعداد سکانس‌های تصویربرداری نشده حدود بیست سکانس است که اگر گرفته می‌شد می‌توانست به روند قصه کمک کند.

وی افزود: حتی لوکیشن‌های این سکانس‌ها را ساختیم و در آفیش روزانه‌ای که عوامل طبق آن فعالیت می‌کردند هم می‌آمد این ها را گفتم که بگویم تا روز آخر هم فکر کردم تصویربرداری شده اما متوجه شدم این اتفاق رخ نداده و شاید صلاحدید کارگردان بوده تا تصویربرداری نشود.

رحیمی نادی بیان کرد: بخش سکانس‌های گرفته نشده شاید گنگ باقی ماند اما مخاطب عام متوجه نخواهد شد ولی از طرفی اگر گرفته می‌شد اتفاق بهتری در روند قصه رخ می‌داد.

این تهیه کننده عنوان کرد: از همین جا بگویم الوند فردی حرفه‌ای، کاربلد و دوست داشتنی است که زحمت فراوانی برای این پروژه کشید که از او تشکر می‌کنم، در مجموع کوتاهی شده و این کوتاهی را گردن هیچکس نمی‌اندازم و خودم قبول می‌کنم.

انتهای پیام/

 

همکاری مجدد  خشایار الوند و محسن تنابنده در سریال جدید طنز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار