آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است و همواره برخی از این شایعات تبدیل به واقعیت می شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی مبنی بر انتقال بازیکنان از تیمی به تیمی دیگر با مبلغ‌های سرسام آور منتشر می‌شود.

اولین  اخبار نقل و انتقالات  مربوط به  پایان حضور اینستا در تیم بارسلونا است. گفته می شود این بازیکن پس از برگزاری مسابقات  کوپا دل ری از این تیم جدا خواهد شد.همچنین این احتمال وجود دارد که  این بازیکن پر افتخار  خداحافظی خود را به تاخیر بیاندازد.

بوکا جونیور به دنبال بوفون

گفته می شود تیم بوکا جونیور به دنبال آن است تا بوفون ،دروازه بان و اسطوره تیم یوونتوس را در نقل و انتقالات زمستانی جذب کند.کارلوس توز هم که همبازی سابق این دروازه بان بوده است خواستار آن شده تا این بار در بوینس آیرس و در تیم بوکا جونیور با یکدیگر هم بازی شوند.

چلسی خواستار جذب لواندوفسکی

تیم چلسی خواستار آن شده تا رابرت لواندوفسکی، ماشین گلزنی تیم بایرن مونیخ و آقای گل بوندسلیگا را در نقل انتقالات تابستانی به تیم خود بیاورد .رقم قرار داد پیشنهادی برای این بازیکن نزدیک به 100میلیون یورو بوده و تیم های رئال مادرید، پاریس سن ژرمن و چند تیم دیگر نیز خواستار این بازیکن هستند.

پیشنهاد داغ منچستریونایتد برای جذب ایسکو

گفته می شود تیم منچستریونایتد برای جذب ایسکو ، داوید دخیا دروازه بان خود را پیشنهاد داده است. ایسکو در بازی شب گذشته تیمش در مقابل مالاگا توانست گلزنی کند در حالی که تیم منچستریونایتد نتیجه بازی را واگذار کرد و اجازه  داد تیم  منچسترسیتی به قهرمانی برسد.

رئال مادرید هم ایسکو را به چشم یک هدف بلند مدت می بیند و خواستار آن است پس از پیشرفت این بازیکن، او را با رقم هنگفتی بفروشد.

پاریس سن ژرمن مجبور به فروش ام باپه

بر اساس قوانین گفته می شود تیم پاریس سن ژرمن با توجه به مجازات مالی اش مجبور به فروش ام باپه خواهد شد.همچنین تیم مچسترسیتی و چلسی  خواستار جذب این بازیکن هستند. گفتنی است چلسی نیز به فکر آن است تا این بازیکن جوان را جایگزین ادن هازارد در تیم خود کند.

انتهای پیام/

آخرین شایعات درباره نقل و انتقالات اروپا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار