چشم انداز برنامه‌های شبکه قزوین با موضوع حمایت از کالای ایرانی

صداوسیمای مرکز قزوین ۴۹ عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» در دستور کار قرار داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته معصومی فر مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین، رادیو قزوین ۲۶ عنوان برنامه و سیمای مرکز قزوین ۲۳ عنوان برنامه با موضوع شعار سال در دستور کارخود دارند که تا پایان سال این برنامه‌ها بصورت مستمر تولید و پخش می‌شود.

معصومی فر افزود: برنامه‌هایی همچون «خانه ما»، «صبح بخیر قزوین»، «شب‌های مینودری»، «ویژه برنامه‌های افطار ماه مبارک رمضان»، «برنامه خردسال و کودک»، «برنامه جوان»، «برنامه نوجوان»، «برنامه روستا»، «برنامه اقتصادی»، «برنامه سفر به شهرها»، «بی حاشیه»، «نبض»، «گفتگوی ویژه خبری»، «فجر اقتصادی»، «سروش آسمانی» و «برنامه بسیج» مهمترین برنامه‌هایی هستند که در حوزه‌ی سیما به موضوع شعار سال خواهند پرداخت.

وی افزود: همچنین ۱۲۰ عنوان برنامه از جمله «آگهی خدمات عمومی»، «نماش‌های کوتاه و بلند رادیویی»، برنامه‌های «زندگی سلام»، «عصرگاهی»، «کلبه مهر»، «برنامه کودک»، «مسابقه رادیویی»، «افطار‌های ماه مبارک رمضان»، «ویژه برنامه‌های دهه فجر»، «طنز»، «شبانگاهی»، «ورزش»، «روستا»، «نوجوان»، «رادیو شهر»، «میزگرد»، «شب‌های ایران»، «جوان»، «نماز جمعه» و «پیگیری مطالبات مردم» با موضع حمایت از کالای ایرانی از رادیو قزوین پخش خواهد شد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: خبر مرکز قزوین هم تهیه و تولید گزارش‌های خبری و تولیدی، گفتگوی ویژه خبری، نشست‌های تخصصی و کارشناسی با حضور مسئولان؛ تولید کنندگان، کارآفرینان و فعالان عرصه‌ی تولید، دعوت از کارشناسان فرهنگی استان، تولید برنامه «بعد از خبر»، نگارش گزارش مکتوب، معرفی ظرفیت‌های بومی استان، معرفی واحد‌های تولیدی ـصنعتی موفق استان و پوشش خبری برنامه‌های استان با موضوع شعار سال را در دستور کار خود دارد.

معصومی فر افزود: بازنشر گزارش‌های ویدیویی و صوتی، تهیه، تولید و انتشار اینفوگرافیک، عکس نوشت، پوستر وطرح نگاره، تهیه و انتشار موسیقی، نماهنگ، کلیپ تولیدی و تأمینی، باز نشرآیتم‌های پر مخاطب و جذاب، معرفی ویژه برنامه‌های تولیدی رادیو و تلویزیون با قالب‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت مرکز و همچنین تهیه و تولید بسته‌های ویژه فضای مجازی با موضوع حمایت از کالای ایرانی در قالب‌های ویدیو، پادکست، عکس و متن هم از مهمترین برنامه‌های معاونت فضای مجازی است.

وی اضافه کرد: شبکه قزوین همچنین با طراحی مسابقه‌های رادیویی و تلویزیونی و اهدای جوایز به مخاطبان عزم جدی و راسخی برای ترغیب مردم به پیگیری و مشارکت در برنامه‌ها به ویژه جلب نظرات آنان در تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی در پیش گرفته است.

مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین ، زنان جامعه را قشری تاثیرگذار و فرهنگ ساز در همه عرصه دانست و گفت: صداوسیمای مرکز قزوین به منظور نهادینه سازی فرهنگ حمایت از کالای ایرانی در جامعه رویکردی عمیق و فرهنگ ساز را در پیش گرفته است؛ تا برای مشارکت این قشر تاثیر گذار جامعه در فرایند ایجاد فرهنگ حمایت از کالای ایرانی، موفق‌تر عمل کند.

معصومی فر با تشریح بخش‌هایی از برنامه‌های نوروزی شبکه قزوین گفت: در برنامه نوروزی رادیو هر روز یک گزارش از نگرش مردم در زمینه حمایت از کالای ایرانی پخش و در بخش سیما هم از ظرفیت دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری استان استفاده می‌شد که دراین زمینه هر روز یک میهمان کارآفرین، مبتکر و مخترع و همچنین نخبگان و عوامل مجموعه‌های دانش بنیان در برنامه حضور داشتند تا رویکرد خود را درباره تولید و حمایت از کالای ایرانی در برنامه تشریح کنند.

انتهای پیام/

برنامه های شبکه قزوین با موضوع حمایت از کالای ایرانی

برچسب ها: رادیو ، تولید فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار