از هفته آینده؛

برقراری پرواز مستقیم اهواز به نجف اشرف و عتبات عالیات

هماهنگ کننده دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان از برقراری پرواز مستقیم اهواز به نجف اشرف و عتبات عالیات از هفته آینده خبر داد.

سید مهدی جزایری، هماهنگ کننده دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نیاز و درخواست های مکرر مردم شریف خوزستان در برقراری پرواز مستقیم به عتبات عالیات، اشاره کرد و اظهار داشت: آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز طی سفری که به کشور عراق داشت با وزیر حمل نقل و رییس سازمان هواپیمایی کشوری دولت عراق دیدار و پیشنهاد برقراری پرواز مستقیم اهواز- نجف را مطرح کرد و مورد استقبال مقامات عراقی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این پرواز از هفته آینده توسط شرکت هواپیمایی دولتی عراق برقرار می شود، تصریح کرد: پرواز اهواز به نجف اشرف روزهای سه شنبه هر هفته ساعت ١٢ و 45 دقیقه از نجف وارد فرودگاه اهواز می شود و در ساعت ١٣ و 45 دقیقه همان روز فرودگاه اهواز را به مقصد نجف اشرف ترک خواهد کرد.

جزایری اذعان داشت: با مذاکرات انجام شده بین رییس سازمان هواپیمایی کشوری ایران و عراق در خصوص تغییر مسیر پروازی و انجام آن از طریق آبادان و بصره توافقاتی صورت گرفته که بزودی سبب کوتاه تر شدن مسیر پروازی و نیز کاهش هزینه بلیت هواپیما می گردد.

هماهنگ کننده دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه این استان دارای ظرفیت های فراوانی است اذعان کرد: تلاش می کنیم از همه ظرفیت ها بویژه در برقراری پروازهای بین المللی استفاده نماییم و در این میان مدیر کل فرودگاه های خوزستان نیز باید نهایت همکاری و پیگیری های لازم را در این خصوص داشته است.

انتهای پیام/گ

پرواز مستقیم اهواز به نجف اشرف از هفته آینده برقرار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.