مدیرکل محیط زیست استان سمنان;

حفاظت از محیط زیست نیازمند مشارکت همگانی است

مدیرکل محیط زیست استان سمنان با بیان ترویج فرهنگ زیست محیطی گفت : حفاظت از محیط زیست نیازمند عزم ملی و مشارکت همگانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباسعلی دامنگیر مدیرکل محیط زیست استان سمنان با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، تربیتی و آموزشی از رویکردهای اصلی محیط زیست است گفت : ظرفیت دانش آموزان به‌عنوان محیط یاران در استان سمنان به‌کارگیری می‌شود.

وی در ادامه افزود : نقش مؤثر دانش آموزان ، کودکان و نوجوانان برای ارتقای سطح فرهنگ زیست ‌محیطی کاملا بارز است و شکل‌گیری شخصیتی در انسان از زمان کودکی آغاز می‌شود و فرهنگ‌های اصیل را برای تداوم بخشی در نسل‌های آینده باید از کودکان آغاز کرد.

دامنگیر با اشاره به لزوم بسترسازی اداری برای حضور پرشور دانش آموزان در مراکز حفاظت از محیط زیست و پاسگاه‌های محیط‌ بانی تصریح کرد : طرح باران مدرسه با محوریت محیط یار پیشتاز، همیار محیط زیست و طرح‌های تشویقی ویژه دانش آموزان در این راستا اجرایی می‌شود. این طرح ویژه دانش آموزان در مقطع تحصیلی متوسطه دوم با برنامه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی در راستای اجرای شعار " هر پیشتاز یک محیط بهابرگ (محیط یار) " در سراسر استان سمنان اجرا می‌شود.

انتهای پیام / گ

طرح باران مدرسه با محوریت محیط یار پیشتاز در سراسر استان سمنان اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار