رفع معضل بیکاری با حمایت از تولید کنندگان داخلی

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت:مسئولان کالای مورد نیاز خود و ادارات دولتی از نوع ایرانی خریداری و حمایت خود را از کارگاه‌های تولیدی داخلی اعلام کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:وظیفه مسئولان در راستای تحقق  شعارحمایت از کالای ایرانی  در وهله اول این است که کالای مورد نیاز ادارات دولتی و مجموعه‌های تحت مدیریت خود را از نوع ایرانی خریداری کرده و با این کار حمایت خود کارگاه‌های تولیدی داخلی را اعلام کنند.

 زارع ضمن اینکه مسئولان و تولیدکنندگان نقش عمده‌ای در تحقق شعار سال دارند افزود: مردم باید بدانند که خرید کالای ایرانی، ایجاد اشتغال و امنیت شغلی برای فرزندان خودشان است.

وی بیان داشت: تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی موجب پایداری کارگاه‌های تولیدی و ارتقاء امنیت شغلی کارگران شده و در نهایت ارتقاء رفاه، معیشت مردم و رشد اقتصادی جامعه و کشور را به همراه خواهد داشت.

زارع  ارتقاء کیفیت محصولات داخلی، امنیت شغلی اقتصادی، تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع معضل بیکاری را از جمله آثار و پیامد‌های تحقق شعار سال ۹۷ دانست.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه تصریح کرد: مردم کشور باید به این نکته واقف باشند که خرید و استفاده از کالای ایرانی، علاوه بر ایجاد اشتغال جدید برای فرزندانشان، امنیت شغلی برای آنان رقم خواهد زد.

وی برگزاری نشست‌ها و همایش‌ها، اطلاع‌رسانی حرفه‌ای و تبیین مسئله خرید کالای ایرانی و آثار آن را بر اقتصاد و اشتغال کشور از جمله ضروریات در حوزه فرهنگ‌سازی برشمرد.

انتهای پیام/ی

ایجاداشتغال با حمایت از کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار