کاهش بهای نفت در بازار نیویورک

بهای هر بشکه نفت خام سبک و ‏‏شیرین وست تگزاس اینترمیدیت برای تحویل در ماه مه با یک دلار و ۱۷ سنت کاهش به ۶۶ دلار و ۲۲ سنت رسید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، در پی کاهش نگرانی‌ها در خصوص مناقشه سوریه و انتشار اطلاعات مربوط به افزایش احتمالی تولید نفت و گاز شیل در آمریکا در ماه مه، بهای نفت خام سبک و شیرین ‏شاخص ‏نیویورک، ‏وست تگزاس ‏‏اینترمیدیت (دابلیو. تی. آی)، ‏ ‏در پایان معاملات روز دوشنبه کاهش یافت.

بهای هر بشکه نفت خام سبک و ‏‏شیرین (وست تگزاس اینترمیدیت‏) که بیشتر برای ‏‏قیمت گذاری نفتی که در ‏‏آمریکا ‏مصرف می‌شود به کار ‏برده می ‏شود در پایان معاملات ‏بازار نفتی ‏نیویورک، نایمکس، برای تحویل در ماه مه با یک دلار و ۱۷ سنت کاهش به ۶۶ دلار و ۲۲ سنت رسید که کاهش یک ممیز ۷۴ صدم درصدی را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

همچنین بهای نفت خام سبک ‏برنت (دریای شمال) ‏، سبد نفتی اروپا، در پایان معاملات نایمکس در بازار لندن کاهش یافت. بهای ‏هر بشکه نفت خام سبک ‏برنت برای تحویل در همان زمان با یک دلار و ۱۷ سنت کاهش نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین، به ۷۱ دلار و ۴۱ سنت رسید که از کاهش یک دلار و ۶۱ درصدی حکایت دارد.

هفته گذشته در پی تنش‌های ژئوپلتیک در منطقه غرب آسیا، بهای نفت در این بازار‌های مرجع طلای سیاه ۸ درصد افزایش یافته بود.

انتهای پیام/

قیمت نفت کاهش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار