رئیس شورای عالی سیاسی یمن: حمله به سوریه حمله به همه ملت‌های آزاده عرب است

«صالح الصماد» ضمن انتقاد از حمله طرف‌های غربی به سوریه بر لزوم تقویت روابط دو جانبه صنعا-دمشق تاکید کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن: حمله به سوریه حمله به همه ملت‌های آزاده عرب استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، صالح الصماد، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیامی کتبی به بشار اسد، رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: حمله به سوریه به مثابه حمله به ملت های آزاده عرب است.

صالح الصماد تاکید کرد: حمله به سوریه حمله به همه ملتهای آزاده عرب است که مشتاق آزادی و استقلال هستند.

وی با ارسال پیام تبریکی برای بشار اسد، رئیس جمهور سوریه به مناسبت هفتادمین سالگرد استقلال این کشور، از پیروزی های ارتش سوریه در نبرد با گروه های تکفیری تقدیر کرد، گروه هایی که به گفته او، امنیت و ثبات سوریه را هدف گرفته بودند و برای اجرای طرح های کشورهای استعماری در منطقه عربی، مورد حمایت سازمان های دست نشانده و مزدور بودند. رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین بر تمایل یمن برای تقویت روابط دوجانبه با سوریه تاکید کرد.

الصماد گفت یمن همبستگی خود را با ملت برادر سوریه در برابر حمله آمریکای امپریالیست و هم‌پیمانان آن و نقض آشکار همه قوانین بین المللی اعلام می کند.

وی همچنین با آرزوی پیشرفت، رشد و توسعه بیشتر برای رئیس جمهور و ملت برادر سوریه، ابراز امیدواری کرد روابط دوجانبه گسترش یابد به گونه ای که به نفع دو کشور برادر باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار