پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی پروژه ندامتگاه بوکان

مدیر کل زندان‌های استان آذربایجان غربی از پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی پروژه زندان بوکان و بهره برداری از آن در آینده نزدیک خبر داد.

پیشرفت بیش از  ۹۵ درصدی پروژه ندامتگاه بوکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مدیر کل زندانهای استان آذربایجان غربی  به منظور تسریع در کار و اتمام پروژه جدید ندامتگاه بوکان  از از روند اجرا و پیشرفت پروژه ندامتگاه جدید شهرستان بوکان بازدید کرد

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان در این بازدید با اشاره به قدمت ساختمان فعلی زندان و فرسودگی ابنیه ابراز کرد: زندان بوکان در حال حاضر با ازدحام جمعیت کیفری و کمبود فضای نگهداری زندانیان مواجه است.

وی با بیان پیشرفت فیزیکی ۹۵ در صدی این پروژه  تسریع در افتتاح پروژه زندان بوکان و انتقال زندان فعلی را یک ضرورت دانست و گفت: با توجه به کمبود فضا در زندان فعلی بوکان و همچنین قرار گرفتن این زندان در داخل شهر موجب شده تا اتمام هر چه زودتر پروژه مذکور در اولویت امور باشد و تلاش مسئولین امر در پایان هر چه زودتر این مجموعه می باشد.

بنی هاشمی  با ارائه دستورات لازم  در خصوص برطرف کردن نواقصات و مشکلات مربوط بر بهره برداری از این پروژه در ماه آینده تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

 

بازدید مدیر کل زندانهای آذربایجان غربی از پروژه زندان جدید بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.