استرس کار درآمازون کارگران را وادار به خود کشی می‌کند

مالک سایت آمازون که در تمامی جلسه‌ها از موفقیت حرف می‌زند به بدترین شکل با کارکنان خود رفتار کرده و سبب خودکشی آن‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  تاکنون چندین کارمند شرکت آمازون خودکشی کرده اند و بیشترین میزان خودکشی به کارکنان بخش انبار تعلق داشته است که وظیفه  انتقال اشیا و قراردادن آن‌ درکارتن‌ها را بر عهده دارد.

به گفته این کارکنان آن‌ها همیشه در استرس و نگرانی هستند، زیرا گمان می‌کنند زمان را از دست می‌دهند و درنتیجه سهم فروش آمازون کاهش یافته و مشتریان به دنبال سایر سایت‌های اینترنتی می‌روند.

بیش از ۱۰۰ نفر از کارگران این سایت خرید وفروش آنلاین افسرده و بیش از هشت نفر تاکنون خودکشی کرده اند.


این کارگران حتی زمان کافی برای رفتن به سرویس بهداشتی و استراحت ندارند و به همین دلیل مبتلا به بسیاری از بیماری‌ها ازجمله عفونت‌های مجاری ادراری می‌شوند.

میزان زمان کارکردن کارگران در انبار بزرگ شرکت آمازون که ۶۵۰۳۲.۱۲۸ هزار مترمربع وسعت دارد حدود ده ساعت است و ۱۲۰۰ کارگرشاغل در آن برای رسیدن به محل استراحت و حتی سرویس‌های بهداشتی مجبور به طی مسیر طولانی و زمان غیبت زیاد هستند.

عده زیادی از کارکنان آمازون به دلیل نیاز به استراحت و ترک محل کار ، شغل خود را از دست داده اند.

کارکنان آمازون اعلام کرده اند درمحل انبار مرکزی این شرکت در (Rugeley) به شدت تحت کنترل به وسیله اسکنر‌های امنیتی هستند تا اگر وسیله‌ای به سرقت رفت به سرعت شناسایی و کارگر خاطی تنبیه یا حتی اخراج شود.

نگهبانان امنیتی آمازون حتی اجازه تفتیش بدنی و جستجوی ماشین و وسایل کارگران را دارند و استفاده از تلفن همراه و عینک آفتابی برای کارگران درطول ساعت کاری ممنوع است.


جف بزوس مدیرعامل و بنیانگذار آمازون که اکنون رتبه یک ثروتمندترین فرد دنیا را دراختیار دارد تنها به بهره وری بالا و فروش بیشتر محصولات برای کسب درآمد بیشترو این روز‌ها هدف‌های صنعت فضایی و هوانوردی فکر می‌کند.

مقام‌های آمازون تمامی شکایت و مشکل‌های کارگران خود را انکار می‌کنند و اعلام کرده اند آن‌ها درمحیطی بسیار جذاب و سالم به کار اشتغال دارند.

منبع:Dailymail
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Bulgaria
ناشناس
۰۸:۲۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
دقیقا
آخرین اخبار