برگزاری کلاس‌های آمادگی و بازآموزی ناجیان غریق درهمدان

رئیس هیئت نجات‌ غریق و غواصی استان‌ همدان گفت؛ کلاس‌های آمادگی و بازآموزی ناجیان غریق در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سیروس سوریان ، رئیس هیئت نجات‌ غریق و غواصی استان ‌همدان افزود: هرساله در ابتدای سال کلاس‌های آمادگی و بازآموزی ناجیان غریق برای دارندگان کارت نجات‌غریق درجه ‌یک و ۲ آقایان و بانوان در استخر الوند همدان برگزار می‌شود.برگزاری کلاس‌های آمادگی و بازآموزی ناجیان غریق درهمدان

وی در ادامه اظهار داشت: کلاسهای باز آموزی و آمادگی نجات غریق بانوان در تاریخ ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه و کلاس آمادگی آقایان ۶و۷اردیبهشت ماه در استخر الوند همدان برگزار خواهد شد .

رئیس هیئت نجات‌ غریق و غواصی استان ‌همدان همچنین توضیح داد: ناجیان غریقی که در این کلاس‌ها اصول و فنونی  یاد گرفته‌اند را دوباره مرور خواهند کرد و تغییرات جدیدی که در علم پزشکی و کمک‌های اولیه صورت گرفته به ناجیان غریق آموزش داده خواهد شد.

سوریان بابیان اینکه ناجیان غریق بدون گذراندن این دوره حق فعالیت نخواهند داشت گفت: بعد از سپری کردن کلاس‌های آمادگی و بازآموزی ناجیان غریق پروانه کار یک‌ساله دریافت خواهند کرد.

وی یاد آور شد: دارنده این گواهینامه تا یک سال مجاز به فعالیت خواهند بود.

رئیس هیئت نجات‌ غریق و غواصی استان ‌همدان با اشاره به اینکه یک هزار ناجی غریق آموزش‌های لازم را فراگرفته اند افزود:این هیئت با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سالانه تعداد ۱۰۰ تا ۱۵۰ ناجی غریق را تربیت می‌کند.

انتهای پیام/غ

کلاس‌های آمادگی و بازآموزی ناجیان غریق آقایان و بانوان درهمدان برگزار می شود.

 

 

 

برچسب ها: شنا ، نجات غریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار