مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد؛

پیشرفت 60 درصدی فاز اول راه آهن "یاسوج-اقلید"

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاز اول پروژه احداث راه آهن "یاسوج-اقلید" به طول ۲۲ کیلومتر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  محمد علی علیمردانی اظهار داشت: راه آهن "یاسوج-اقلید" به طول 145 کیلومتر بوده که فاز اول آن به طول 22 کیلومتر از سمت اقلید هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه با نگاه ویژه دولت و تخصیص اعتبارات سال 97 شاهد تسریع در روند عملیات اجرایی این پروژه هستیم، عنوان کرد: هنوز اعتبارات سال 97 دستمان نرسیده ولی امیدوارم با ابلاغ این اعتبارات شاهد یک تحول عظیم در پروژه باشیم.
علیمردانی ابراز کرد: پروژه راه آهن "یاسوج-اقلید" به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی در دست اجرای استان در صورت بهره‌برداری نقش بسزایی در توسعه این دیار دارد که اعتبارات مورد نیاز آن از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای تکمیل و بهره برداری از پروژه راه آهن "یاسوج-اقلید" بیش از یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که امیدواریم در این زمینه دولت و مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه داشته باشند تا مردم این استان در کمترین زمان ممکن شاهد شنیدن سوت قطار باشند.
علیمردانی با تاکید بر اینکه بهره برداری از این پروژه در جذب سرمایه گذاری نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: بدون توسعه شبکه حمل و نقل اعم از زمینی، هوایی و ریلی توسعه به سختی امکان پذیر بوده و شاید غیر ممکن باشد.
وی با تاکید بر اینکه نگاه مقام عالی وزارت به پروژه‌های استان‌های کمتر برخوردار ویژه است، بیان کرد: به طور حتم با کمک وزارت راه و شهرسازی پروژه‌های این حوزه جان می‌گیرد.
انتهای پیام/غ

ادامه روند ساخت راه اهن اقلید یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
انشالله مشکلات با بررسی ونظارت رفع بشه