سامانه بارشی جمعه به خوزستان می‌رسد

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: روز جمعه یک سامانه بارشی جدید به استان وارد و فعالیت آن تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  کوروش بهادری،  مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان داشت: سیستم ناپایدار تا بعد از ظهر امروز به تدریج از خوزستان خارج می‌شود و تنها احتمالا در بعد از ظهر در شمال و شرق استان شاهد افزایش ابر و بارش خفیف و پراکنده باشیم.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان افزود: یک سامانه بارشی جدید از روز جمعه وارد خوزستان می‌شود و تا روز شنبه هفته آینده فعالیت خواهد داشت. انتظار داریم این سامانه بارشی در اکثر نقاط خوزستان فعال باشد. همچنین طی این مدت شاهد وزش باد خواهیم بود.

بهادری عنوان کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود که دمای خوزستان یک تا 2 درجه افزایش یابد و در این مدت دمای اهواز به 25 درجه خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در پایان گفت: در شبانه‌روز گذشته هندیجان و آغاجاری با 28 درجه سانتی‌گراد و دهدز با 7 درجه سانتی‌گراد گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 15 تا 23 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام/م

سامانه بارشی جدید در راه خوزستان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.