دعوت ۵ بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان با شرکت پنج بازیکن مازندرانی از چهارم اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران که خود را برای حضور در تورنمنت چهارجانبه قطر آماده می‌کنند، دور جدید تمرینات خود را به مدت شش روز از ۴ تا ۹ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی یزدان تهران برگزار می‌کنند.

حسین حاجی زاده، محمدرضا حسینی، شروین رضایی، محمد سیدی گرائیلی و دانیال خدادادی مازندرانی‌های این اردو خواهند بود. مازندران و خوزستان با پنج نماینده، بیشترین تعداد بازیکن در این اردو را دارند.

برهمین اساس عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان ۲۶ بازیکن را به اردو فراخواند که بازیکنان علی ضرونی از لرستان، امیرحسین امن زاده از اردبیل، مهدی سیدی بارنجی از آذربایجان شرقی، پوریا تیموری، امیر جعفری و از امیررضا اسلام طلب از تهران، حسین حاجی زاده، محمدرضا حسینی، شروین رضایی، محمد سیدی گرائیلی و دانیال خدادادی از مازندران، محمدرضا شکیب خو از بوشهر، امیرحسین نیکپور و یاسین سلمانی از اصفهان، فرزان مالکی نژاد و عرفان کدخدایان از خراسان رضوی، محمدامین هزباوی، حسین شاوردی، علیرضا باویه، احمد شریعت زاده و پیام پارسا از خوزستان، امیرحسین عزیزی، محمدرضا باقری از البرز، امیررضا محرمی و ابوالفضل علیزاده از گیلان و امیر مهدی ایزدی از تیم یجینگ اسپورت چین دعوت شدند.

گفتنی است؛ تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران خود را برای شرکت در مسابقات بین المللی چهار جانبه قطر که با حضور تیم‌های ملی فوتبال نوجوانان ایران، تونس، قطر و تیم آکادمی اسپایر قطر از ۹ تا ۱۳ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

انتهای پیام /ر

نماینده مازندران در اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.