نرخ برداشت غلات و کلزا توسط کمباین در استان بوشهر اعلام شد

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر نرخ برداشت غلات و کلزا توسط کمباین در استان بوشهر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  علیرضا پدیسار صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نرخ برداشت غلات و کلزا با کمباین اظهار داشت: در صورت پرداخت نقدی هزینه برداشت توسط کشاورز پس از اتمام عملیات برداشت، هزینه مربوطه با نرخ مصوب سال ۹۶-۹۵ محاسبه شده و در صورت عدم پرداخت نقدی، هزینه طبق مصوبات سال ۹۷-۹۶ اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: نرخ برداشت به صورت ساعتی در مزارع گندم و جو با کمباین‌های متوسط (داخلی) به ازای هر ساعت کار مفید مبلغ ۷۰۲ هزار و ۷۵۵ ریال است.

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: در مزارع گندم و جو آبی با کمباین‌های نیمه سنگین (۱۱۶۵ و ...) به ازای هر ساعت کار مفید مبلغ ۸۵۶ هزار و ۸۲۵ ریال است.

وی افزود: در مزارع گندم و جو آبی با کمباین‌های سنگین (وارداتی) به ازای هر ساعت کار مفید مبلغ یک میلیون و ۶۰۵ هزار و ۴۷۵ ریال و برداشت با کمباین کاه جمع کن در مزارع گندم و جو دیم با عملکرد زیر ۲ تن به ازای هر ساعت کار مفید مبلغ ۷۰۲ هزار و ۷۵۵ ریال است.

پدیسار ادامه داد: نرخ برداشت به صورت هکتاری در مزارع گندم و جو دیم با کمباین‌های متوسط (داخلی) با احتساب یک ساعت و ۱۵ دقیقه به ازای هر هکتار مبلغ ۸۷۸ هزار و ۴۴۴ ریال و در مزارع گندم و جو آبی با کمباین‌های متوسط (داخلی) با احتساب دو ساعت و ۱۵ دقیقه به ازای هر هکتار مبلغ یک میلیون و ۵۸۱ هزار و ۱۹۹ ریال است.

وی بیان کرد: در مزارع گندم و جو آبی با کمباین‌های نیمه سنگین (۱۱۶۵ و ...) با احتساب ۲ ساعت به ازای هر هکتار مبلغ یک میلیون و ۷۱۳ هزار و ۶۵۰ ریال و در مزارع گندم و جو آبی با کمباین‌های سنگین (وارداتی) با احتساب یک ساعت و ۱۵ دقیقه به ازای هر هکتار مبلغ دو میلیون و شش هزار و ۸۴۴ ریال است.

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: نرخ برداشت در مزارع کلزا با کمباین‌های متوسط (داخلی) و نیمه سنگین مجهز به هد برداشت کلزا به ازای هر هکتار مبلغ دو میلیون و ۵۰۶ هزار و ۳۵۰ ریال و در مزارع کلزا با کمباین‌های سنگین (وارداتی) مجهز به هد برداشت کلزا به ازای هر هکتار مبلغ سه میلیون و ۴۸ هزار و ۸۵۰ ریال است.

انتهای پیام/م

نرخ برداشت غلات و کلزا توسط کمباین در استان بوشهر اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.