صدور حکم اعدام یا حبس ابد برای ۷ زن خارجی داعشی در عراق

شورای عالی قضایی عراق روز سه شنبه اعلام کرد دادگاه جنایی مرکزی در بغداد ۷ زن خارجی را به اتهام عضویت در گروه تروریستی وهابی داعش به اعدام یا حبس ابد محکوم کرد.

صدور حکم اعدام و یا حبس ابد برای ۷ زن خارجی داعشی در عراقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی از بغداد، شورای عالی قضایی عراق روز سه شنبه اعلام کرد دادگاه جنایی مرکزی در بغداد ۷ زن خارجی را به اتهام عضویت در گروه تروریستی وهابی داعش به اعدام و یا حبس ابد محکوم کرد.

شورای عالی قضایی عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد دادگاه جنایی بغداد ۳ زن با ملیت جمهوری آذربایجان و یک زن قرقیزستانی را به اتهام عضویت در گروه تروریستی وهابی داعش به اعدام محکوم کرد.

دادگاه جنایی بغداد ۳ زن خارجی دیگر از جمله یک فرانسوی و دو روس را هم به حبس ابد محکوم کرد. این ۷ زن مطابق با ماده چهار قانون مبارزه با تروریسم و به اتهام عضویت در گروه وهابی صهیونیستی داعش محاکمه شدند.

دادگاه جنایی عراقی پیش از این نیز احکام مشابهی را علیه زنان خارجی و همسران تروریست‌های داعش صادر کرده بود. گفته می‌شود حدود ۱۴۰۰ زن خارجی و فرزندان تروریست‌های داعش در اردوگاهی در شمال عراق در بازداشت هستند.

انتهای پیام/

۷ زن خارجی عضو تروریست‌های داعش در عراق به اعدام  یا حبس ابد محکوم شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار