خسارت برف دو روز گذشته در شهرستان رامسر جبران می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بارش کم نظیر برف در آخرین روز‌های ماه فروردین جلوه‌ای زیبا و بی نظیر از طبیعت بهار شهرستان رامسر را به نمایش گذاشت.

اگرچه این برف با توجه به کم آبی اخیر، بسیاری از کشاورزان پایین دست شهرستان رامسر را خوشحال کرد، اما در مناطق کوهستانی سبب آسیب به حوزه کشاورزی شد.

محمد آزاد فرماندار رامسر در حاشیه نشست با مدیر و کارشناسان جهادکشاورزی رامسر گفت: به علت بارش برف شدید در مناطق ییلاقی رامسر، همه راه‌های روستا‌های منطقه باز و تردد وسایل نقلیه انجام می‌پذیرد.

وی افزود: باتوجه به بارش برف در یکی دو روز اخیر (۲۶ و ۲۷ فروردین ۹۷) و بسته شدن جاده ها، با تلاش ماموران راهداری همه راه‌ های روستایی شهرستان رامسر باز و تردد در این راه‌ها در جریان است.

فرماندار رامسر به خسارت برف اخیر به محصولات سر درختی ییلاقات رامسر اشاره کرده و گفت: با توجه به اینکه امسال با خشکسالی مواجه بودیم، اما با بارش اخیر باران شبب خوشحالی کشاورزان مناطق جلگه‌ای رامسر شد.

وی افزود: این بارش برف باغداران روستا‌های ییلاقات شهرستان رامسر را به علت یخ زدگی غنچه‌ های سردرختی  گردو، آلبالو، گیلاس، فندوق نگران کرده است

محمد آزاد گفت: به جهت بررسی دقیق از میزان خسارت وارده به کشاورزان مناطق کوهستانی شهرستان طی نشستی با مدیر و کارشناسان جهاد کشاورزی تصمیمات لازم را اتخاذ کردیم.

وی افزود: به کشاورزان آسیب دیده‌ای که محصولات آنان تحت پوشش بیمه کشاورزی بود تسهیلات پرداخت خواهد شد.

فرماندار رامسر از کشاورزان خواست محصولات خود را بیمه نمایند تا در صورت بروز حادثه بتوانند جبران خسارت نمایند.

انتهای پیام/ م

جبران خسارت برف برای کشاورزان رامسر

برچسب ها: بارش باران ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.