معاون هماهنگی امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری قم طرح کرد:

مسؤولان موظفنذ محیط امن برای سرمایه‌گذاری فراهم کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری قم گفت:فراهم کردن محیطی امن برای سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی وظیفه تمام مدیران و دستگاه‌های استان قم است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری قمسه شنبه شب در جلسه شورای اداری استان قم که در ساختمان فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه در سال ۹۶ توفیقات مناسبی برای استان قم رقم خورد، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۷ رویکرد برنامه‌ریزی‌های اقتصادی استان قم بر مبنای برنامه‌محوری است.

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی به‌عنوان شعار امسال باید نقشه راه مسؤولان در  مسیر فعالیت‌های اقتصادی باشد ادامه داد: مقام معظم رهبری شعار امسال را حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری کردند و این امر مبنای تصمیم‌گیری‌های کلان و مدیریتی کشور را روشن کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با بیان اینکه تعامل و همگرایی در استان قم روند مطلوب و رو به رشدی داشته است، خاطرنشان کرد: انسجام و همدلی برای پیشرفت و توسعه استان امری ضروری است و نگاه‌های جزئی و بخشی‌نگری با توسعه‌ در تضاد هستند.

غضنفری با اشاره به اینکه برای پیشرفت استان نیازمند حفظ امینت و احساس امنیت هستیم اظهار کرد: فراهم کردن محیطی امن برای سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی وظیفه تمام مدیران و دستگاه‌های استان قم است.

وی با بیان اینکه توجه و آشنایی دقیق و عمیق از مشکلات اجتماعی و مطالبات مردم برای محقق کردن شعار سال امری ضروری است، گفت: نشاط اجتماعی در تحقق اولویت‌های اقتصادی استان قم بسیار مهم است، چرا که یک جامعه بی‌تحرک و مرده، نمی‌تواند در عرصه‌‌ فعالیت‌های اقتصادی موفقیت قابل توجهی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری قم اظهار کرد: مسئله ارزیابی کردن دستگاه‌های اجرایی استان قم بر مبنای عملکرد آن‌ها، در دست اقدام و اجرا است و نتایج نهایی این ارزیابی را به زودی اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان، رسانه‌های عمومی و مدیران، نقش اصلی و مهم در محقق کردن شعار سال را دارند.

انتهای پیام/ت

نشاط اجتماعی در تحقق اولویت‌های اقتصادی استان قم

برچسب ها: سرویس اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار