بزودی؛

پلمپ مراکز درمانی آلوده‌ کننده محیط زیست در بندر ماهشهر

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بندر ماهشهر از پلمپ مراکز درمانی که اقدام به دفع غیر اصولی پسماندهای عفونی می‌ کنند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایرج سلیمانی، رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بندر ماهشهر در جلسه شورای سلامت این شهرستان، بحث فاضلاب، سگ‌ های ولگرد و پسماندهای عفونی را از معضلات اصلی زیست محیطی این شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: مکاتبات لازم برای رسیدگی به این موضوعات صورت گرفته و اقداماتی در این رابطه بزودی انجام می شود.

وی به پیگیری و اقامه جدی بحث پسماندهای عفونی علیه برخی مراکز درمانی اشاره و تصریح کرد: حکم جلب مدیران برخی از این مراکز صادر و اتمام حجت‌های لازم با مراکز درمانی انجام شده است و در صورتیکه در این رابطه اقدامی نشود پلمپ این مراکز درمانی حتمی است.

سلیمانی با بیان اینکه دادستان بندر ماهشهر به خوبی به این موضوع ورود کرده اظهار داشت: در گام نخست اگر درمانگاه شفا این شهرستان اقدام به رفع مشکلات موجود در این بخش نکند، بزودی پلمپ می شود.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بندر ماهشهر افزود: همه دستگاه‌ها و ادارات و مراکز خدماتی، درمانی و غیره موظفند به الزامات زیست‌ محیطی توجه کرده و رعایت این الزامات را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/گ

مراکز درمانی متخلف پلمپ می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.