نمایش «متامورفیسم مانی» در پردیس تئاتر شهرزاد/ دو اجرایی شدن «بنگاه تئاترال»

نمایش «متامورفیسم مانی» به کارگردانی نوید ترابی از 30 فروردین در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگارحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛نمایش «متامورفیسم مانی» عنوان نمایش تازه ای از یک گروه جوان است که از تاریخ پنج شنبه 30 فروردین، در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را آغاز می‎کند. مضمون این نمایش اجتماعی است و هرشب ساعت 21:15 در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود و امیر شهاب رضویان، کارگردان سینمای ایران، این نمایش را در نخستین روز اجرا افتتاح خواهد کرد.

از سوی دیگر نمایش پرمخاطب «بنگاه تئاترال» به کارگردانی هادی مرزبان و نویسندگی علی نصیریان در روزهای پایانی هفته پنج شنبه و جمعه 30 و 31 فروردین ماه در دو سانس 17 و 19:15 روی صحنه خواهد رفت، پیش فروش بلیت ها این نمایش از چند روز گذشته آغاز شده است.

نمایش های «شیرهای خان بابا سلطنه» به کارگردانی افشین هاشمی هم از نمایش های پرمخاطب دیگری است که هرشب ساعت 21:30 در مجموعه تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود و گلاب آدینه بازیگر پیکسوت سینما و تئاتر به همراه مونا فرجاد و افشین هاشمی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

گفتنی است نمایش «آنسوی آینه» به کارگردانی علی سرابی و با بازی ریما رامین فر و پژمان جمشیدی و مارال بنی آدم، نمایش دیگری است که هرشب ساعت 19:15 در سالن شماره 2 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود و با استقبال خوب مخاطبان تئاتر مواجه شده است.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.