یک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

فدراسیون فوتبال پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی امید را به نکونام داد

فدراسیون فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی امید با سرمربی نساجی مازندران مذاکره کرد و احتمال می‌رود او سرمربی تیم زیر ۲۳ سال کشورمان شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از حواشی ایجاد شده در تیم ملی امید، هفته پیش از انتخاب حمید استیلی، سرمربی سابق پرسپولیس به عنوان مدیر تیم ملی امید خبر داد و بیان کرد که به زودی سرمربی این تیم هم معرفی می شود و آنها آماده بازی های آسیایی خواهند شد.

فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد که سرمربی تیم امید پس از تعطیلات عید نوروز 1397 انتخاب می شود اما حالا پس از گذشت حدود یک ماه از عید ، هنوز سرمربی تیم ملی امید انتخاب نشده و این درحالیست که بازی های آسیایی نزدیک است و باید دید فدراسیون چه مربی انتخاب می کند.

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جواد نکونام، گزینه  اصلی هدایت تیم ملی امید است و پیشنهاد اولیه به او داده شده است.

نکونام  سابقه بازی در تیم های استقلال تهران، پاس تهران، اوساسونا اسپانیا و سایپا را دارد و در تیم های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران مربیگری کرده است. نکونام تا کنون نتایج قابل قبولی با نساجی گرفته و با کسب 58 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ آزادگان قرار دارد و در صدد صعود به لیگ برتر است.

نکونام که به عنوان مربی در تیم ملی و زیر نظر کی روش کار کرده، گزینه اصلی سئول نشین ها و فدراسیون برای تیم ملی امید است و طبق اعلام نزدیکان او در نساجی، فدراسیون فوتبال مذاکراتی با این مربی انجام داده اما تمرکز کاپیتان پیشین اوساسونا، روی دو بازی آینده تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز و راه آهن است و پس از آن برای فصل آینده تصمیم گیری می کند.

تیم ملی امید باید خود را برای بازی های آسیایی آماده کند تا بتواند حضور موفقی در این مسابقات داشته باشد.

انتهای پیام/

نکونام سرمربی تیم ملی امید می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
مثل اینکه حالا حالا ها نباید بریم المپیک...
آخرین اخبار